Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online betaling af e-conomic fakturaer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg tjekkede lige Billys Billing funktionalitetsliste og kunne se, at de tilbyder online betaling af fakturaer. Det synes jeg er en rigtig fed feature at kunne tilbyde sine kunder.

Jeg vil i den forbindelse høre, om der er nogen der ved, om e-conomic tilbyder samme løsning?

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den funktion finder du desværre ikke i e-conomic - ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok :-) Jeg tror faktisk det er noget, som mange synes er rigtig smart og det behøver jo ikke være ret svært at lave. Det vil jeg undersøge :-)

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er helt korrekt - det er ikke noget e-conomic kan standard, men det kan det komme til.

Det er således at vi i e-conomic har det vi kalder et åbent API, således vil folk kunne udvikle Apps til os. ePay har faktisk gjort dette, og det virker som om at den kan løse dit behov? Det går netop på online betaling - er det noget du kan bruge?

Mvh

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ja, det er relativt nemt at udvikle. Vi har selv gjort det, og det fungerer perfekt.

Kunderne er glade for funktionen. Der er færre der glemmer at betale, pengene kommer hurtigere ind, og det er generelt nemmere for kunderne.

Kræver du har en indløsningsaftale med PBS, og et abonnement hos f.eks Quickpay eller ePay.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Forskellen ved Billys Billing i forhold til det der kan lade sig gøre med e-conomic, er at du som firma ikke skal have indløsningaftale med Nets samt betalingsgateway (såsom quickpay el. e-pay). Så hvis du ikke er en online-shop eller lign. og allerede har en indløsningsaftale kan deres løsning være nemmere at gå til.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px}

Skønt at der kommer lidt svar på banen omkring vores unikke online Dankortbetaling, der skal hjælpe virksomhederne til at få penge hurtigere i kassen.

Lige for at slå det fast - der er ingen andre, som tilbyder denne funktionalitet. Men ja lad os se, om der ikke er nogen derude på markedet, som følger Billy :)

Med vores online Dankortbetaling kan du let og uden du skal oprette nogen App eller inddrage tredjepart, få betaling via Dankort. Du sætter bare hak "min kunde kan betale med Dankort" og vupti, så får du dine penge hurtigere. Sikke en masse dobbeltarbejde, du sparer :)

Og som Henrik skriver det, skal du helt korrekt heller ikke have en indløsningsaftale. Sikke en masse penge at spare.

jjn, sig til hvis du gerne selv vil prøve, hvor let det er - så skal jeg nok se om jeg kan få dig godkendt i vores beta-brugermøde i morgen.

God dag.

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke med Jer andre, - men ville I virkelig turde satse på at få Jeres penge via Dankort igennem en PBS aftale der ikke står i Jeres navn?

Er der nogen der har gidet undersøge om det overhovedet er ok jf. PBS' forretningsbetingelser at modtage betaling på vegne af andre?

Og hvad nu hvis der gøres indsigelser mod en sådan formidler, såsom Billy's billing, - og PBS så blot trækker pengene tilbage - hvem siger så der er likviditet til at de kan formide din fakturas betaling?

Det virker lidt farligt, - og det undrer mig at Billy's billing ikke har skrevet noget om dette emne overhovedet.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er et innovative tiltag i denne traditionelle regnskabsverden, der rent faktisk  hjælper iværksættere med at få deres penge hurtigere

Det er fuldt ud sikkert. Pengene overføres til Billy's Billing konto, hvorefter de straks bliver overført til brugerens konto. Jeg går ud fra, at du heller ikke har noget problem med at du bruger Paypal til at betale ting med eller når fx en webshop sender varer til en kunde, for derefter at sende betalingen videre til sælger. Der er masser af eksempler på, hvor folk har fuld tillid til at betaling gennemføres - selv mellem private, som kan udgive sig for at være en anden, har folk høj tillid.

PBS's har i øvrigt godkendt aftalen (selvfølgelig!) og sidestiller det med en webshop. 

Det er en valgfri service for brugerne, der er til for at hjælpe den enkelte bruger til at få sine penge hurtigere og på en sikker måde.

God dag.

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)