Køb et Amino Sponsorlink
Hej!Jeg skal til at have designet en enkelt velkomst-side til vores facebook-profil til et spændende projekt. Jeg har surfet som gal rundt for at finde ud hvordan jeg gør - jeg kan se at det nok er noget FBML jeg skal ud i. MEN jeg kan på ingen måde i indstillingerne eller noget andet sted få lov at gøre noget.Siden er for en virksomhed, jeg er selv admin på siden som er oprettet under min personlige FB profil.Håber meget nogen kan komme med den gyldne løsning :-)
Med venlig hilsenRENEGADE
Med "Static HTML - Iframe tabs" kan du lave siden i ren HTML hvis det skulle være
https://www.facebook.com/apps/application.php?id=190322544333196
Hej Rene,
Muligheden for tilføjelsen af statiske FBML-sider blev i starten af året fjernet af Facebook. Velkomst sider laves nu med iframes, som kræver en smule mere teknisk snilde for at kunne blive sat op. Men nu er jeg selvfølgelig ikke klar over hvor meget teknisk viden du ligger inde med?
- Mvh Simon Jørgensenwww.Avali.dk - Online Markedsføring
Kanon, det var lige hvad jeg havde brug for ;-)
Hej,
Den omtalte Static HTML app, som der omtalkes, bliver snart til en betalt løsning, i følge Jason (udvikleren selv).
Du kan eventuelt kigge på denne her istedet. Den er gratis og lavet af undertegnede :-)
http://apps.facebook.com/construxiiframe/
mvh. Lennart
Læs mere om Boligforbedring - Gardiner - Markiser og Isolering på www.trendus.dk
LoveJoy ApS med salg af Sexlegetøj, lingerie og meget mere. Book Dildoparty på www.dildoparty-experten.dk. Vi gør erotik nemmere. Du kan også kigge fordi Kisses.dk, hvor du kan købe Sexlegetøj til gode priser
Facebook annoncer | Facebook Konkurrencemodul | Facebook CMS
Du kan ikke lave facebook sider i FBML længere, facebook har lukket for den mulighed. Du skal lave det som en applikation. Ellers så gør som de andre skriver, brug de gratis alternativer der er. Mener, så vidt jeg husker, at der kommer reklame på for den service du benytter på facebook siden og at man ikke kan sætte ikoner på, men kan være jeg tager fejl. :-)