Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Facebook side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal til at have designet en enkelt velkomst-side til vores facebook-profil til et spændende projekt. Jeg har surfet som gal rundt for at finde ud hvordan jeg gør - jeg kan se at det nok er noget FBML jeg skal ud i. MEN jeg kan på ingen måde i indstillingerne eller noget andet sted få lov at gøre noget.

Siden er for en virksomhed, jeg er selv admin på siden som er oprettet under min personlige FB profil.

Håber meget nogen kan komme med den gyldne løsning :-) 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rene,

Muligheden for tilføjelsen af statiske FBML-sider blev i starten af året fjernet af Facebook. Velkomst sider laves nu med iframes, som kræver en smule mere teknisk snilde for at kunne blive sat op. Men nu er jeg selvfølgelig ikke klar over hvor meget teknisk viden du ligger inde med?

- Mvh Simon Jørgensen
www.Avali.dk - Online Markedsføring

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon, det var lige hvad jeg havde brug for ;-)

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den omtalte Static HTML app, som der omtalkes, bliver snart til en betalt løsning, i følge Jason (udvikleren selv).

Du kan eventuelt kigge på denne her istedet. Den er gratis og lavet af undertegnede :-)

http://apps.facebook.com/construxiiframe/

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene

D. 1. Oktober bliver det påkrævet, at de billeder mv., som man benytter til sin velkomstside, er hostet på en Secure server. Du bør derfor sikre dig, at den service du vælger at benytte til at opbygge velkomstsiden, giver mulighed for at uploade filerne til deres server. Personligt kan jeg anbefale "tabpress", hvis du vil bruge en gør-det-selv løsning.

Undskylder det korte svar - sidder i udlandet med en Tlf. ;)
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke lave facebook sider i FBML længere, facebook har lukket for den mulighed. Du skal lave det som en applikation. Ellers så gør som de andre skriver, brug de gratis alternativer der er. Mener, så vidt jeg husker, at der kommer reklame på for den service du benytter på facebook siden og at man ikke kan sætte ikoner på, men kan være jeg tager fejl. :-)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)