i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

Wordpress Multi Site Network - Kan du installere det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 13.280
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.401
Amino Plus

Fra Firm 2, Halfdan Timm ApS
Skrevet 13-07-2011 kl. 18:49

Hey there,

Jeg sidder og slår mig selv ihjel over Wordpress Multi-Site om lidt. Jeg har rodet med det i 4-5 timer nu uden de store resultater. Jeg vil gerne have installeret Wordpress Multi-site (det tror jeg er lykkes), og derudover skal Doman-mapping aktiveres. Dén del går helt galt, og jeg har ikke tålmodighed eller temperament til at kæmpe med det længere.

Hvis der er en af jer, der har erfaring med at installere det pjat her, må I meget gerne lige sende en pb! Skype-Smile 

Jeg står bag JUF.dk, hvor du kan få op til 3 tilbud fra advokater eller revisorer på din opgave. Er du revisor eller advokat? Skriv til mig, så kan vi lave noget sammen. Jeg har også en blog omhandlende det eksorbitant hårde liv som ung iværksættera.

Amino-karma 11.137
Fra Odense
Tilmeldt 22. aug 07
Indlæg ialt: 2.502
Amino Plus
Ronnikc
Fra redWEB ApS
Skrevet 13-07-2011 kl. 18:54

Det ligger i vores script installer på redHOST.dk - kan installeres på 5 sekunder og så skal der slås et par ting til jvf. domæneopsætning og wildcard A record på navneserveren og så spiller det :)

Husk også at vi udbyder landets eneste Joomla Webhotel med Joomla viden!

Amino-karma 1.293
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. sep 08
Indlæg ialt: 295
Amino Plus
Bruno Høiberg
Fra Responsivemedia
Skrevet 13-07-2011 kl. 19:07

Hvad er forskelen på en wordress blog og så en Wordpress Multi Site Network ?

Amino-karma 13.280
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.401
Amino Plus
Cap'n Halfdan Timm
Fra Firm 2, Halfdan Timm ApS
Skrevet 13-07-2011 kl. 21:05

Ronnikc @ Det ville naturligvis have været en del nemmere. Det vil jeg have in mente næste gang!

Bruno @ Du kan læse om fordelene ved Wordpress multi-site her. Har du mange sider kan det være en super god idé.

Jeg tillader mig lige at slå et kæmpe slag for Martin van de Belt! Jeg fik en besked 5 minutter efter det her indlæg om, at han havde erfaring med det, og kunne hjælpe mig. Som sagt, som gjort: På meget kort tid fik Martin ordnet hvad jeg gav op med efter 4 timers intens kamp. Det er ualmindeligt god Aminoånd, medmenneskelig eller 'kunsten-at-være-en-barmhjertig-samaritan' - Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke skal gennemgå flere timers pinsel med det samme emne i morgen. Jeg fik tilmed en idiotsikker guide til at tilføje flere domæner i fremtiden.

Mange tak for det, Martin - det var sgu pænt af dig! Skype-Smile Du skal bare sige til, hvis jeg kan guide noget tekst i din retning!

Jeg står bag JUF.dk, hvor du kan få op til 3 tilbud fra advokater eller revisorer på din opgave. Er du revisor eller advokat? Skriv til mig, så kan vi lave noget sammen. Jeg har også en blog omhandlende det eksorbitant hårde liv som ung iværksættera.

Amino-karma 3.492
Fra Odense C
Tilmeldt 8. nov 07
Indlæg ialt: 716

Martin van de Belt
Fra Exaweb ApS
Skrevet 13-07-2011 kl. 21:46

Selv tak, Halfdan.

Det er for mig kun en fornøjelse at arbejde med WordPress, så jeg hjælper der hvor jeg kan :)

Amino-karma 12
Fra Jægerspris
Tilmeldt 8. aug 09
Indlæg ialt: 4

Claus
Skrevet 02-05-2012 kl. 13:23

Hej

Jeg tillader mig lige at stjæle debatten, eller videreføre den om i vil :-)

Jeg er ved at sætte noget multisite op på en side jeg er ved at bygge til min knægt. Siden handler om løbehjul og jeg tænkte at jeg ville tilbyde brugerne af siden at de kunne få deres eget sted på siden hvor de kunne dele deres oplevelse, uploade billeder og videoer og den slags.
Men før jeg kommer dertil skal jeg altså have multisite up and running.  Derfor tilspørger jeg jer :-D om i kan anbefale en udbyder der tilbyder en ordentlig løsning, eller om det overhovedet ikke er udbyderen der er udfordringen, men måske min viden om emnet?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus 

Amino-karma 3.492
Fra Odense C
Tilmeldt 8. nov 07
Indlæg ialt: 716

Martin van de Belt
Fra Exaweb ApS
Skrevet 02-05-2012 kl. 13:40

Hej Claus!

Det kommer lidt an på hvordan du ønsker at sætte det op. De fleste udbydere kan sagtens håndtere selve multisite-funktionen i WordPress. Der hvor udfordringen oftest kommer, er når der skal tilknyttes et unikt domæne.

Konkret: Hvad vil du tilbyde dine brugere? Et subdomæne, undermappe eller et unikt domæne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: