Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Multi Site Network - Kan du installere det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey there,

Jeg sidder og slår mig selv ihjel over Wordpress Multi-Site om lidt. Jeg har rodet med det i 4-5 timer nu uden de store resultater. Jeg vil gerne have installeret Wordpress Multi-site (det tror jeg er lykkes), og derudover skal Doman-mapping aktiveres. Dén del går helt galt, og jeg har ikke tålmodighed eller temperament til at kæmpe med det længere.

Hvis der er en af jer, der har erfaring med at installere det pjat her, må I meget gerne lige sende en pb! Skype-Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligger i vores script installer på redHOST.dk - kan installeres på 5 sekunder og så skal der slås et par ting til jvf. domæneopsætning og wildcard A record på navneserveren og så spiller det :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er forskelen på en wordress blog og så en Wordpress Multi Site Network ?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc @ Det ville naturligvis have været en del nemmere. Det vil jeg have in mente næste gang!

Bruno @ Du kan læse om fordelene ved Wordpress multi-site her. Har du mange sider kan det være en super god idé.

Jeg tillader mig lige at slå et kæmpe slag for Martin van de Belt! Jeg fik en besked 5 minutter efter det her indlæg om, at han havde erfaring med det, og kunne hjælpe mig. Som sagt, som gjort: På meget kort tid fik Martin ordnet hvad jeg gav op med efter 4 timers intens kamp. Det er ualmindeligt god Aminoånd, medmenneskelig eller 'kunsten-at-være-en-barmhjertig-samaritan' - Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ikke skal gennemgå flere timers pinsel med det samme emne i morgen. Jeg fik tilmed en idiotsikker guide til at tilføje flere domæner i fremtiden.

Mange tak for det, Martin - det var sgu pænt af dig! Skype-Smile Du skal bare sige til, hvis jeg kan guide noget tekst i din retning!

 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selv tak, Halfdan.

Det er for mig kun en fornøjelse at arbejde med WordPress, så jeg hjælper der hvor jeg kan :)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tillader mig lige at stjæle debatten, eller videreføre den om i vil :-)

Jeg er ved at sætte noget multisite op på en side jeg er ved at bygge til min knægt. Siden handler om løbehjul og jeg tænkte at jeg ville tilbyde brugerne af siden at de kunne få deres eget sted på siden hvor de kunne dele deres oplevelse, uploade billeder og videoer og den slags.
Men før jeg kommer dertil skal jeg altså have multisite up and running.  Derfor tilspørger jeg jer :-D om i kan anbefale en udbyder der tilbyder en ordentlig løsning, eller om det overhovedet ikke er udbyderen der er udfordringen, men måske min viden om emnet?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus!

Det kommer lidt an på hvordan du ønsker at sætte det op. De fleste udbydere kan sagtens håndtere selve multisite-funktionen i WordPress. Der hvor udfordringen oftest kommer, er når der skal tilknyttes et unikt domæne.

Konkret: Hvad vil du tilbyde dine brugere? Et subdomæne, undermappe eller et unikt domæne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)