Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en partner til køb/leje af restaurant/cafe i Køge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der er klar på nye udfordringer til at starte eller købe en cafe/restaurant.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik lade mig hører hvad det er for en cafe i Køge du har interesse for, det kan være du kan lokke mig med på den og hvilke koncept ideen skal indeholde..

jeg kan fortælle lidt om mig selv har været salgskonsulent indenfor Catering branchen i længere periode, så jeg kender en del cafeer og restauranter i området...

Med Venlig Hilsen..

Mail: mustafa-1287@hotmail.com

Mobil: 25 65 51 85

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

vi har læst dit indlæg om at du vil strate en cafe/ restaurant og synes det lyder spændende.

Vi arbejder med indretning af cafeer, restauranter og lignende og synes det kunne være spændende at komme med i processen af konceptudvikling eller indretningen af dit projekt!

Mange hilsner,

Michaela & Nanna

makingofspace

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik !!!!

hvis du skriver lidt om din ide eller koncept kunne det være jeg var interesseret.

Jeg har tre i forvejen måske du kunne være med i en af dem.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MK, du ved godt at indlægget er næsten 1 år gammel ik?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:

MK, du ved godt at indlægget er næsten 1 år gammel ik?

jeg så det lidt forsent  tak alligevel er lidt træt

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  jeg Henrik jeg hedder. Martin Vich Jeg har et Catering med tapas, paella,Helstegt Pattegris,m/m og har fået en del aftale i hus indenfor Live Catering
jeg mangler en partner til at åbner et Spansk Restaurant i Sydsjælland, København, Køge eller Roskilde og tilbyder en 50% af virksomheden til den rette.. Du er meget velkommen til at ringer til mig på 50496248 eller Mail: spansk.kok@gmail.com

Læs: mere:http://www.restaurante-espanyol.dk/


Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  jeg Henrik jeg hedder. Martin Vich Jeg har et Catering med tapas, paella,Helstegt Pattegris,m/m og har fået en del aftale i hus indenfor Live Catering
jeg mangler en partner til at åbner et Spansk Restaurant i Sydsjælland, København, Køge eller Roskilde og tilbyder en 50% af virksomheden til den rette.. Du er meget velkommen til at ringer til mig på 50496248 eller Mail: spansk.kok@gmail.com

Læs: mere:http://www.restaurante-espanyol.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)