Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker at oprette en Webshop

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Hvis man har et mindre budget kommer vi med en super søgemaskineoptimeret shopløsning til WordPress hvor alle de fejl Magento har som standard er løst på forhånd.

Jeg troede WP var et en blog-applikation, ikke en shop-platform ?

-Men det er også et par måneder siden jeg har været logget på den sidst  Wink

Undskyld til trådstarter for at bidrage til hijacking tråden!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig ret Henrik en robots.txt vil absolut kunne løse et dc problem.

Læs eventuel her på Thomas Rosenstands blog omkring robots.txt

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mystique Cosmetics:
Jeg har også fået et tilbud fra DanaWeb.....hvad synes I om dem? Er der nogen der har gode erfaringer med dem?

Nu er jeg jo ekstremt farvet, da jeg arbejder med magento, men jeg vil anbefale dig at vælge en decideret shopplatform, og ikke et CMS, med et shopmodul.

Der er også andre ting at tage hensyn til end bare SEO. Og de SEO udfordringer der er, KAN altså løses.

Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Mystique Cosmetics Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og Thomas,

Tak for jeres mange input og diskussion. Nu vil jeg gerne bede jer to om at standse yderligere diskussion om fordele og ulemper i Magento og WebCoders. Én af jer hører fra mig hvis jeg vælger én af de løsninger.

Tak.

Mvh

Saqib

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Siderne i det suplerende index er jo også kun blevet crawlet og ikke indexeret. Hele pointen med en robots.txt er det ikke bl.a. at sikre hvilket indhold du ikke ønsker indexeret?

Håber at der kan komme nogle SEO folk på banen.

Magento ER godt til e-handel. Også til SEO. De fleste systemer indeholder jo småting der skal fikses før de er SEO venlige.

Pointen med robots.txt er ikke at undgå indeksering. Hvis du ikke ønsker en side indekseret bør du bruge Tagget NoIndex.

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan sige Magento er god til SEO med så mange indbyggede fejl og mangler. Selv med de ændringer du har lavet på den omtalte shop er der 600 URL´er indekseret i det supplerende indeks.

At det kun er URL´en der er indekseret og ikke indholdet gør ikke den store forskel. Selvfølgelig kan der forekomme sider i det supplerende index pga kunden har oprettet dc content selv, men der bør altså ikke være 600 sider i det supplerende indeks ud af 900 indekserede,

Ja de fleste systemer har mindre SEO-fejl men Magento er FYLDT med seo-fejl som udgangspunkt.

Jeg har stadig til gode at se en Magento shop der er ordenlig SEO-optimeret...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhosting:

Thomas Frost:
Hvis man har et mindre budget kommer vi med en super søgemaskineoptimeret shopløsning til WordPress hvor alle de fejl Magento har som standard er løst på forhånd.

Jeg troede WP var et en blog-applikation, ikke en shop-platform ?

-Men det er også et par måneder siden jeg har været logget på den sidst  Wink

WordPress bruges i dag til rigtigt mange ting. Grunden til vi har valgt at bygge det op omkring WordPress er de mange ekstra plug-ins og funktioner WordPress har som man kan kombinere sin shop med. 

Derudover er jeg sikker på der er et marked for shopløsninger uden et utal af indbyggede SEO-fejl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at få programmeret en side, hvor jeg også har beskrevet det på følgende link, det er mig fra dronninglund. http://www.trustpilot.dk/review/programmoerer.dk

Hvis du vælger ham, vil du så ikke fortælle ham at jeg formidlede kontakten

Mange hilsner Simon, Onlinewonderland.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Pointen med robots.txt er ikke at undgå indeksering. Hvis du ikke ønsker en side indekseret bør du bruge Tagget NoIndex.

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan sige Magento er god til SEO med så mange indbyggede fejl og mangler. Selv med de ændringer du har lavet på den omtalte shop er der 600 URL´er indekseret i det supplerende indeks.

At det kun er URL´en der er indekseret og ikke indholdet gør ikke den store forskel. Selvfølgelig kan der forekomme sider i det supplerende index pga kunden har oprettet dc content selv, men der bør altså ikke være 600 sider i det supplerende indeks ud af 900 indekserede,

Ja de fleste systemer har mindre SEO-fejl men Magento er FYLDT med seo-fejl som udgangspunkt.

Jeg har stadig til gode at se en Magento shop der er ordenlig SEO-optimeret...

Vi er åbenbart ikke enige alligevel, men at kalde Magento SEO fjentligt synes jeg bare er forkert. Så er ALLE systemer jo netop det.

Lad os stoppe her.

Endnu engang undskyld til Mystique for alt det "off topic" snak i din tråd. Håber du også fik besvaret dine spørgsmål.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Eskelund Christensen:

Jeg vil give dig ret Henrik en robots.txt vil absolut kunne løse et dc problem.

Jeg var måske lige lidt for hurtig på aftrækkeren for det skal siges, at en robtots.txt ikke er den bedste løsning til DC, men den løser den tildels. For hvis man bruger robots.txt så vil siden blive indekseret, men ikke crawlet. Det vil sige, at i serpen vil siden blive vist, men uden beskrivelse.

Skal man gøre noget lidt mere rigtigt skal man bruge Robots Meta Tag. På den måde får du ikke din side vist i serpen, men alligevel vil google læse linkene på den givende side. Det er jo et plus.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Saqib.

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med, til en yderst fornuftig pris!

Hvis det vækker interesse, kan du sende mig noget information omkring hvordan dit kommendesite skal se ud, fungere osv.

Enten på PB her eller mash.schifter@gmail.com

Hilsen
Magnus A. Schifter-Holm
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)