Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker at oprette en Webshop

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Mystique Cosmetics Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg driver et kosmetik firma og ønsker at oprette en webshop. Kender I nogen som kan hjælpe mig med det?


Mvh

Saqib

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mystique!

Jeg kender getashop.dk, de laver nogle flotte shops til fornuftige priserSmile

Held og lykke med din webshopYes

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der med garanti mange herinde der kan.. Du kan sætte nogle ønsker op og features, så er jeg sikker på at folk byder ind.

Ellers kan du smide det på amino freelancer og lade folk byde på opgaven.

Du er også velkommen til at skrive til mig da vi også laver shops - Ellers kan jeg hjælpe dig med at vælge mellem alle de mange der sikkert snart skriver :)

Mvh kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

onlinesalg.dk er gratis og ganske udmærket..

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi er ved at udvikle et shopsystem til WordPress med fuldt fokus på søgemaskineoptimering.

Hvis søgemaskineoptimering er vigtig kan du med fordel vælge vores kommende system i stedet for Magento, Prestashop, m.f. som alle lider under dublicated content (eller hovsaløsninger på dette) ved produkter der forefindes i flere kategorier.

I vores kommende system kan man styre SEO på både kategorier og produkter og bl.a. vælge for hvert produkt om det ikke skal indekseres (hvis man har nogle produkter som er næsten ens og ønsker at undgå dublicated content).

Derudover kommer systemet til at indeholde mulighed for, via shortkoder, at kunne oprette artikelsider og vise produktet, eller blot en købsknap, direkte i artiklen. Dvs man kan lave 10 forskellige artikler om samme produkt og sælge produktet direkte i artiklen.

Derudover kommer der mulighed for gavekort, rabatkuponner, på hver ordre kan man se kundens komplette browsehistoric så man kan se hvordan kunden har klikket rundt på siden. Man kan også se på hver ordre hvilket søgeord personen eventuelt er kommer ind på fra Google.

Derudover kommer der en del andre features som jeg meget gerne vil fortælle meget mere om hvis du er interesseret i en shop hvor søgemaskineoptimering er tænkt med overalt, modsat systemer som f.eks. Magento, Prestashop m.f.

Løsningen er klar i starten af september.

Skriv en mail eller ring til mig hvis du ønsker at høre mere.

Thomas Frost
tf@webcoders.dk
Tlf.: 36 96 51 36 (9-15 man-fre)
http://webcoders.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Hvis søgemaskineoptimering er vigtig kan du med fordel vælge vores kommende system i stedet for Magento, Prestashop, m.f. som alle lider under dublicated content (eller hovsaløsninger på dette) ved produkter der forefindes i flere kategorier.

Jeg kan kun kommentere dette i forhold til Magento, som jeg arbejder med.

De fleste systemer har udfordringer med Duplicate Content lige ud af kassen, men de kan som regel løses ret hurtigt. Problemet er efter min mening at de færreste webbureauer og producenter af systemer har (nok) fokus på det.

Det er super at i laver en løsning til Wordpress, hvor der er styr på det, men det er der altså også i Magento med få tekniske indstillinger.

Duplicate Content kan i øvrigt sagtens skabes i alle systemer. Det handler mest af alt om den rigtige leverandør og at du har nok og korrekt viden på området.

Til Magento folk. Fortvivl ikke.

Jeg har lavet en tjekliste om onsite SEO optimering af Magento shops.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte helt at svare dig Mystique. Smile

Du er velkommen til at kontakte os vedr. opbygning af din webshop.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Thomas Frost:
Hvis søgemaskineoptimering er vigtig kan du med fordel vælge vores kommende system i stedet for Magento, Prestashop, m.f. som alle lider under dublicated content (eller hovsaløsninger på dette) ved produkter der forefindes i flere kategorier.

Jeg kan kun kommentere dette i forhold til Magento, som jeg arbejder med.

De fleste systemer har udfordringer med Duplicate Content lige ud af kassen, men de kan som regel løses ret hurtigt. Problemet er efter min mening at de færreste webbureauer og producenter af systemer har (nok) fokus på det.

Det er super at i laver en løsning til Wordpress, hvor der er styr på det, men det er der altså også i Magento med få tekniske indstillinger.

Duplicate Content kan i øvrigt sagtens skabes i alle systemer. Det handler mest af alt om den rigtige leverandør og at du har nok og korrekt viden på området.

Til Magento folk. Fortvivl ikke.

Jeg har lavet en tjekliste om onsite SEO optimering af Magento shops.

Jeg er faktisk rimelig enig med dig, og virkelig god liste du har lavet. Jeg synes dog det er et problem at man har så stort og udbredt et system hvor der som udgangspunkt er fyldt med DC content og andre problemer. Problemet er som du selv nævner at mange leverandører slet ikke ved noget om SEO og derfor har mange Magentoshopejere et system der er meget SEO-uvenligt.

Det bliver godt når der kommer et system hvor alle disse ting er løst i standardversionen Wink

Det skal dog siges at vores system bliver langt mindre end Magento, så det dækker ikke alle behov, men kan vi lave en super-seo optimeret shop som bare rammer rimelig bredt er jeg nu også rimelig tilfreds.

Du har vel ikke link til en Magentoshop hvor alle disse ting er rettet? Det er ikke mange shops jeg er stødt på hvor alle ting på din tjekliste er ordnet.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager få timer at lave en Magento opsætning der virker i forhold til at undgå DC.

Et eksempel er denne shop: http://www.adogdream.dk.

Her er opsætningen i Magento i orden i forhold til seo.

Jeg tror ikke der findes et eneste system hvor der ikke er udfordringer med DC.

Når det så er sagt så kan der jo også skabes DC bl.a. ved:

  • Forkerte produktoprettelser
  • Kopiering producent tekster

Begge eksempler er noget der ikke har noget med selve systemet at gøre Smile

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg er i øvrigt ikke uenig med dig i at et system der også tager højde for den slags fra starten af ville være det smarteste.

Undskyld for hijacking af din tråd Mystique.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)