Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores site er blevet hacked - IGEN

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:
Tolk det som i vil, men jeg vil ikke lange ud efter Surftown på så tyndt grundlag.

Det var bestemt ikke min hensigt at lange ud efter Surftown! Personligt har jeg stor respekt for hvad de har opnået! Mit indlæg skulle blot læses som en konstatering af, at det altså ikke er branche-standard ikke at have backup af billige webhoteller - og at det overraskede mig, hvis nogle udbydere fungerede på den måde.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Mit indlæg skulle blot læses som en konstatering af, at det altså ikke er branche-standard ikke at have backup af billige webhoteller - og at det overraskede mig, hvis nogle udbydere fungerede på den måde

Jeg tror nu at alle har backup, også af de billige hoteller. At de ikke tilbyder restore af enkelt-filer er ikke det samme som at de ikke har backup.

Det er mit indtryk at de alle (seriøse) har backup til brug for disaster-recovery, men at de vurderer at der ikke er økonomi i at tilbyde restore på de billige hoteller.

Udtræk fra vores disaster-recovery backup er noget mere kompleks og tidskrævende, end en restore fra vores databackup.

/Brian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Jeg ved at Surftown OGSÅ tager databackup af lavprishotellerne - de har selv meldt ud at de ældste backups af lavprishotellerne før nedbruddet var op til 3 dage gamle, erhvervskundernes backups fra dagen før.

Tolk det som i vil, men jeg vil ikke lange ud efter Surftown på så tyndt grundlag.

Jeg tror du misforstår mit indlæg - der er ingen der har sagt at de ikke tager backup hver dag. For det tror jeg da de gør. Men hvis du er privatkunde hos Surftown kan du kun få genskabt dine data hvis Surftown selv er skyld i datatabet.

Som erhverskunde kan du få genskabt data, uanset hvem, hvad eller hvorfor.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Jeg ved i hvert fald, at vi har både daglig og ugelig backup af alle webhotellerne. Om siden skal rettes eller vi skal stoppe med daglig på de billige webhoteller, må jeg lige finde ud af med min makker.

Jeg kan så, på vegne af en kunde, fortælle at jeg har tidligere kigget på hosting hos Meebox pga. prisen og I blev valgt fra eftersom, jf. jeres egen beskrivelse, jeres lavpris produkt ikke tilbød daglig backup.

Tag det med i overvejelsen når din makker og dig tager en snak om det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Repox:
Tag det med i overvejelsen når din makker og dig tager en snak om det.

Noteret - tak!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

mulawin:

Thanks for sharing this link. It helps a lot..Nice!

______________________________

Ham Mulawin får da godt nok spammet amino til..

Ja... er det ikke sjovt? :D Det er jo samme fremgangsmåde som andre bruger på at linkbuilde via fora. Så må vi jo acceptere det hvis det er ok for "os" at gøre det hos andre.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Ja... er det ikke sjovt? :D Det er jo samme fremgangsmåde som andre bruger på at linkbuilde via fora. Så må vi jo acceptere det hvis det er ok for "os" at gøre det hos andre.

Nu kender jeg ikke lige din fremgangsmetode, men det er ikke en jeg selv anvender.

Der er trods alt også stor forskel på at skrive totalt irelevante indlæg i forhold til tråden, og så komme med et relevant indlæg i forhold til tråden.

Hopper du måske rundt i forskellige fora, finder tilfælge tråde og kommer med en generisk tekst som (måske) kan virke som en relevant respons på en tråd du ikke aner hvad indeholder?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Maelstrom:

mulawin:

Thanks for sharing this link. It helps a lot..Nice!

______________________________

Ham Mulawin får da godt nok spammet amino til..

Ja... er det ikke sjovt? :D Det er jo samme fremgangsmåde som andre bruger på at linkbuilde via fora. Så må vi jo acceptere det hvis det er ok for "os" at gøre det hos andre.

Sådan håber jeg da ikke aminoer spammer forums til. På mit eget forum bliver de slettet øjeblikkeligt.

Man kan pænt sætte en signatur i sin profil og skrive gode relevante kommentarer. Jeg gider dog ikke linkbuilde via forums, men hvis jeg gjorde var det måden.

 

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet kan ligge på den klient der har ftp adgang.

Tjek alle klienter for trojanske heste.

Skift dit password.

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:

Repox:
Det er ganske normal praksis med danske lavpris udbydere.

... undtagen os, åbenbart! Vi tager fuld daglig og ugelig backup af alt, uanset prisklasse.

Skræmmende, at (i hvert fald) daglig backup ikke er standarden hos alle udbydere, uanset pris. 

Det er bestemt skræmmende - og vi tager også fuld backup både dagligt, ugentligt og månedligt, og giver mulighed for restore u/b - og dette være sig på alle vores webhoteller.

//Frederik - DirectHost.dk

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)