Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores site er blevet hacked - IGEN

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Burde surftown ikke ligge inde med backups af alt? 

De havde da backup af alt der blev oversvømmet nede i den kælder i København, havde de ikke? Burde de så ikke have backup af alt? Så har du måske bare løjet af ren dovenskab.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Burde surftown ikke ligge inde med backups af alt? 

De havde da backup af alt der blev oversvømmet nede i den kælder i København, havde de ikke? Burde de så ikke have backup af alt? Så har du måske bare løjet af ren dovenskab.

Privatprodukterne hos Surftown er ikke omfattet af det backup-produkt som erhvervsløsningerne bliver tilbudt - af samme grund er privatprodukterne selvsagt også billigere.

Alle privatprodukter kan genetableres i tilfælde af indholdet på serveren forsvinder grundet fejl/mangler fra Surftowns side. Som privatkunde har du således ikke mulighed for at få genetableret noget som du er kommet til at ødelægge eller har mistet fordi din løsning var usikker.

Med et erhvervsprodukt kan du få genetableret dine data hvis du lyster.

Det er ganske normal praksis med danske lavpris udbydere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Repox:
Det er ganske normal praksis med danske lavpris udbydere.

... undtagen os, åbenbart! Vi tager fuld daglig og ugelig backup af alt, uanset prisklasse.

Skræmmende, at (i hvert fald) daglig backup ikke er standarden hos alle udbydere, uanset pris. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
undtagen os, åbenbart! Vi tager fuld daglig og ugelig backup af alt, uanset prisklasse.

Jf. jeres egen produkt beskrivelse her: https://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel/specifikationer har I ikke fuld daglig backup på den billige prisklasse.

http://awesomescreenshot.com/0d3gima0f

Men ellers, betyder det så jeg som kunde hos jer, med et lavpris produkt, kan få genskabt data jeg også selv har ødelagt? Også selvom jeg risikerer min kode er en uge gammel...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mulawin:

Thanks for sharing this link. It helps a lot..Nice!

______________________________

Ham Mulawin får da godt nok spammet amino til..

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:
Ham Mulawin får da godt nok spammet amino til..

Hvis man bare husker at anmelde hans indlæg, så har de heldigvis en kort levetid...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Repox:

Maelstrom:
Ham Mulawin får da godt nok spammet amino til..

Hvis man bare husker at anmelde hans indlæg, så har de heldigvis en kort levetid...

Har jeg self. gjort og John har taget affære. Han fik dog alligevel lavet en del indlæg.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Repox:
Jf. jeres egen produkt beskrivelse her: https://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel/specifikationer har I ikke fuld daglig backup på den billige prisklasse.

Jeg ved i hvert fald, at vi har både daglig og ugelig backup af alle webhotellerne. Om siden skal rettes eller vi skal stoppe med daglig på de billige webhoteller, må jeg lige finde ud af med min makker.

Repox:
Men ellers, betyder det så jeg som kunde hos jer, med et lavpris produkt, kan få genskabt data jeg også selv har ødelagt? Også selvom jeg risikerer min kode er en uge gammel...

Ja. Skriv en ticket, så restorer vi gerne hvad vi måtte have liggende i vores backup u/b - selv hvis du selv har smadret din kode.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

... undtagen os, åbenbart! Vi tager fuld daglig og ugelig backup af alt, uanset prisklasse.

Skræmmende, at (i hvert fald) daglig backup ikke er standarden hos alle udbydere, uanset pris. 

Jeg ved at Surftown OGSÅ tager databackup af lavprishotellerne - de har selv meldt ud at de ældste backups af lavprishotellerne før nedbruddet var op til 3 dage gamle, erhvervskundernes backups fra dagen før.

Tolk det som i vil, men jeg vil ikke lange ud efter Surftown på så tyndt grundlag.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)