Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importør af Under Armour

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er i gang med at undersøge mulighederne for at sælge det amerikanske tøjmærke Under Armour. Har søgt lidt rundt på nettet uden at have nogen former for held.

Er desuden også ret ny indenfor faget iværksætterri og derved også ret uvidende omkring alt dette. Håbede derfor at alle jer amino'er kunne hjælpe mig godt i gang, med om der evt fandtes nogle europæiske importører af mærket?

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg er kommet frem til efterhånden i al min google søgning er siden www.uabitz.com som er fra den officele Under Armour side, kan dog ikke finde yderligere omkring samarbejde på denne side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

UA er et genialt mærke, god kvalitet og sindsyg godt brandet!

Jeg har selv tænkt på ideen om at sælge mærket i Danmark, da jeg synes udvalget her i Danmark er for lille. http://www.underarmour.dk/ samt bodyman.dk sælger, men har et alt for lille udvalg.

Held og lykke med projektet, jeg kan desværre ikke hjælpe yderligere.

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit input. Ja, jeg er meget enig UA er et alt for lækkert mærke, også derfor jeg nu undersøge mulighederne. Har også kigget lidt på de andre forhandlere og må se mig enig igen, det er godt nok ikke det helt store udvalg der er at finde de forskellige steder i forhold til hvad man kan finde rundt omkring i USA.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Samuel

faldt lige over din og Tobias debat om mangel på gode Under Armour forhandler i dk. Så jeg vil lige give et tip om europas første "under armour" butik. Butikken hedder Sportology og ligger i Rosensgade 32 i Århus ellers check web-shoppen sportology.dk. Forsat god dag / Liselotte  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)