Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert angivelse af moms - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lige opdaget, at jeg har kommet til at oplyse nogle forkert tal til Told og Skat.

Jeg har lige startet et I/S op med en kammerat den 1.1 2011. Vi skal derfor indberette 4 gange om året.

Men den første gang vi skulle indberette kom jeg til at angive fra den 1.1 - 1.5. Det skulle istedet have været fra den 1.1 - 31.03.

Jeg skal til at indberette fra den 1.4 - 30.6. Skal jeg så bare tage fra den 2.5 - 30.6, nu hvor jeg kom til at angive for en længere periode sidst?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg gøre - der kommer sikkert en hel masse regelrette og langt mere rigide svar på dit spørgsmål (noget med at efterangive og så angive det korrekte). Verden går nu ikke under afb at du vælger at gøre som beskrevet. Og væsnet vil ikke riste dig over sagte ild eller pine dig på anden vis over forteelsen, såfremt de nogensinde måtte opdage det.

/Smile Hanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om jeg hører til den rigide gruppe - ville jeg gøre som du selv beskriver, hvis der er tale om et mindre beløb....

Jeg har selv været ude for at SKAT ville have rettet perioder pga en fejl på kun 3200 kr - en fejl som  i bund og grund kun er en periodeforskydning.

Men det afgørende er jo ikke hvad vi siger på Amino - Hvad der tæller er hvad manden fra SKAT vil have (hvis de nogensinde beder om se dit momsregnskab).

/Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)