Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse - kan man ændre i den når den er indsendt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ved at være deadline mht indberetning af selvangivelse og der er nogle enkelte tal jeg ikke har, så hvis jeg indberetter det jeg har og eksempelvis om et par dage har nogle flere tal, er der så nogle der ved om det er muligt at efterindberette ligesom det eksempelvis er muligt når man indberetter moms?

Er selvangivelsen for år 2010 baseret på de tal skat har fra år 2009 og kan det være derfor en af arbejdsgiverne ikke er kommet på, da jeg ikek synes deres tal/beløb stemmer?

Mvh

Lone

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som regel uproblematisk at få genoptaget sin selvangivelse hvis man opdager en fejl.

MHT dine løntal så kig under personlige skatteoplysninger for indkomst året (r75) og se om du ikke kan greje hvad der er sket.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone :

Hej

Det er ved at være deadline mht indberetning af selvangivelse og der er nogle enkelte tal jeg ikke har, så hvis jeg indberetter det jeg har og eksempelvis om et par dage har nogle flere tal, er der så nogle der ved om det er muligt at efterindberette ligesom det eksempelvis er muligt når man indberetter moms?

Er selvangivelsen for år 2010 baseret på de tal skat har fra år 2009 og kan det være derfor en af arbejdsgiverne ikke er kommet på, da jeg ikek synes deres tal/beløb stemmer?

Mvh

Lone

Du kan altid anmode om at få ændret din selvangivelse/skatteansættelse.

Hvis du er sikker på, at der er fejl i de indberettede oplysninger, så kan du rette dem ved godkendelse af selvangivelsen.

Dog kan felterne være låste, hvor du i disse tilfælde skal kontakte arbejdsgiveren og anmode om, at beløbene bliver rettet. Hvis dette ikke virker, så kan SKAT kontaktes for at få korrigeret de fejlindberettede beløb.

Tonny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)