Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netto-omsætning i selvangivelse? - kan en Revisor hjælpe?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Jørgen - det er rigtig pænt af dig!

Fra rubrik 350 og ned står der: Oplysninger om opgørelsen af skattepligtig indkomst.

Jeg har blandt andet afskrevet 25% af en computer + straksafskrevet software og andre driftsudgifter i løbet af året, men jeg er i tvivl om, om det skal angives under rubrik 354, da det jo ikke står under Oplysninger fra regnskabet.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting til - Rubrik 320 Nettoomsætning: Så vidt jeg kan læse mig frem til, så står der at det skal virksomhedens omsætningen inkl. moms, men kan det passe?

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål til rubrik 11 vedrørende lønindkomst. Er beløbbet før eller efter skat? Synes nemlig ikke det stemmer hvis det skulle være beløbbet for skat. 

På forhånd tak!

Mvh Lone

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone :

Lige et hurtigt spørgsmål til rubrik 11 vedrørende lønindkomst. Er beløbbet før eller efter skat? Synes nemlig ikke det stemmer hvis det skulle være beløbbet for skat. 

På forhånd tak!

Mvh Lone

Hej

Beløbet er incl. skat og AM-bidrag og fremgår iøvrigt af dine personlige skatteoplysninger i skattemappen.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:

En ting til - Rubrik 320 Nettoomsætning: Så vidt jeg kan læse mig frem til, så står der at det skal virksomhedens omsætningen inkl. moms, men kan det passe?

Hej

Hvis du har et korrekt opstillet årsregnskab i overensstemmelse med eks. årsregnskabsloven, så bør dette ikke volde dig nogen problemer.

Iøvrigt vil beløbet ved godkendelse af selvangivelsen blive kontrolleret til din momsangivelser og meddele dig, hvis der er differencer.

Iøvrigt er nettoomsætningen excl. moms.

Tonny

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)