Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver Facebook det nye Arto?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Nogle spørgsmål snurrer i min øverste skal, og så tænkte jeg, at nogle Aminoer måske har svarene.

Så er jeg kommet på Google+, og min første oplevelse kom, da jeg gik tilbage til min Facebookprofil. Efter at have været på Google+ virkede Facebook næsten som Arto i sin tid (Jeg har bla. arbejdet med børn og unge i en del går, så derfor var jeg også på Arto).

Facebook har en del irritationsmomenter for mig ved at man bliver inviteret til ufattligt mange ligegyldige ting og skal oplyses om, at "venner" spiller underlige spil osv. Og så kommer jeg til at tænke på noget, som Martin Thorborg vist sagde en gang. "En besøgende på din hjemmeside leder hele tiden efter en grund til at klikke væk". Før har man ikke haft så mange gennemarbejdede alternativer til at klikke væk fra Facebook, men er det her nu med Google Plus?

Facebook har bestemt mange gode ting, og jeg bruger det selv rigtig meget. Men irritationerne begynder at fylde mere og mere, og så bliver det jo spændende, om Google Plus irriterer mindre.

Vil Google Plus være for de lidt ældre bruger og Facebook for de lidt yngre?

Og hvad betyder det for de iværksættere, som har placeret mange af deres interesser i Facebook?

Mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det er der ingen tvivl om at det gør hvis google formår at holde spammerne væk.

du ved de der elendige sider som eks. de første 20.000 får en gratis addidas trøje (eller rettere sagt en stor fed P** I endetarmen) når du opdager at den eneste grund til at denne side eksisterer er for at 1. nakke dit privat liv og 2. at spamme dig med grimme reklamer for alt muligt elendigt lort.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

du ved de der elendige sider som eks. de første 20.000 får en gratis addidas trøje (eller rettere sagt en stor fed P** I endetarmen) når du opdager at den eneste grund til at denne side eksisterer er for at 1. nakke dit privat liv og 2. at spamme dig med grimme reklamer for alt muligt elendigt lort.

Ja, der må jo være et tidspunkt, hvor den store masse på Facebook også bliver træt af dette. Det skal nok bare lige gå op for dem først.

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)