Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man blir synlig på internettet - nu med video :)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AffiliatePro:
Super fed og flot video, du giver nogle gode og virkelig relevante råd i video synes jeg.

Mange tak. Det glæder mig, du kunne lide den Smile

AffiliatePro:
Men hold da op det må have taget sin tid at optage den, med alle de forskellige lokationer du benytter, men fedt klippet sammen, så videoen giver rigtig god mening.

Hehe... Tja, det krævede da lidt forberedelse - også fordi flere af 'scenerne' er skudt i bagvendt rækkefølge af, hvordan de skulle være med i videoen osv... Ligesom der også gik en dag eller to med at klippe den sammen, lave grafik, justere lyd, osv.

Som bonusinfo kan jeg i øvrigt nævne, at egentlig skulle den lidt kortere video med titlen "" target="_blank">Online marketing, hvorfor?" have været starten på denne video - men jeg besluttede at dele den op. Dels for at have én video med "hvorfor" og én med "hvordan", dels fordi dem der kunne bruge "hvordan" sikkert ville kede sig med "hvorfor" (segmentering), men også for at videoen ikke skulle blive længere end højest nødvendigt. Det ser alt i alt ud til, vi lykkedes med at lave en video, som kunne være til gavn for mange. Det glæder mig!

I hvert fald er jeg helt overvældet af alt den positive respons! Tak, mange tak, til alle! Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Århus
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de rosende ord, vi vil helt sikkert lave nogle flere videoer, skal bare lige finde tiden til det :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Simon Kristensen:

FED!!! video Wink


Blive bare ved med at lave dem Big Smile



Simon



Tak, mange tak. Som Thomas også skriver, så vil vi helt sikkert lave flere - vi skal bare lige finde tiden til det :)

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Flex:
God og effektiv video, der kommer godt om nogle af de vigtige SEO aspekter, som der ikke altid er nok fokus på.

Tak! Det glæder mig, at du kunne lide videoen Smile ...og ja, det var mit indlæg for at gøre opmærksom på de ting, der - som jeg ser det - i virkeligheden er de vigtigste faktorer i online marketing. SEO er andet og mere end nørdet teknik Wink

Mikkel Flex:
Også godt med de forskellige locations, kunne i min mening også være godt med en lille kort humoristisk indslag, da det er videoer på over 10 min, og det ville please "pøblen" når de skulle ind og se en "så" lang video.

Hehe... Ja, du har måske en pointe. Måske kunne videoen godt ha' brugt lidt humoristiske indslag - måske i stil med dem, jeg havde med i denne video:

Mikkel Flex:
men rigtig godt arbejde!

Endnu en gang tak for dine rosende ord! Dejligt, du kunne lide videoen Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed video :) Dog undre jeg mig over din slutning... Synes lige du mangler lidt finish men ellers er alt virkelig godt og gennemarbejdet.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Super video...

Mange tak, det glæder mig, du ku' li' den! Smile

Koludabyg:
og ikke mindst så var dit sidste råd nok et af de bedste og rimeligt aktuelt lige for tiden her på Amino...:) Overlad ikke SEO arbejdet til en der ikke ved noget om det.

Ja, det er desværre et meget aktuelt tema. Det har det desværre været længe. Faktisk går jeg og pønser på enten at skrive et længere indlæg ELLER måske ligefrem lave en film om netop dét emne. Selvfølgelig ikke bare mhp SEO-arbejde, men marketing i det hele taget. Nu må vi se om det blir' en video eller 'bare' et tekstindlæg.

Endnu en gang tak for dine rosende ord om videoen Smile

 

 

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Grove Mortensen:

Mikkel Flex:
Også godt med de forskellige locations, kunne i min mening også være godt med en lille kort humoristisk indslag, da det er videoer på over 10 min, og det ville please "pøblen" når de skulle ind og se en "så" lang video.

Hehe... Ja, du har måske en pointe. Måske kunne videoen godt ha' brugt lidt humoristiske indslag - måske i stil med dem, jeg havde med i denne video:

lige præcis :D som du også selv kommer ind på, kan det være guld værd at slutte godt, da "turen" måske ikke har været lige god, "men når enden er god er alting godt."

endnu en god video. imponerende med de forskellige facts, samt en masse gode eksempler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god video.

Syntes du centrerer på de mere vigtige ting end så mange andre. Mange steder er det som du selv siger besøgsantal der er alfa omega.

Men der er jo self vigtigere faktorer for en virksomhed. Havde egentligt aldrig tænkt på det med underbevistheden og de betalte google reklamer, godt fanget.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDE videoer!

Ikke nok med det er interessant indhold, så er måden det præsenteres på bare i orden. Der ryger lige nogle 5-stjerner af sted i din retning.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Fed video. Yes

- Kan godt lide din idé med at gøre det på den måde. Tekst bliver for tungt i længden, så det var rart med en video, der forklarede et par nyttige SEO-tips :-)

Keep up the good work!

Mvh. Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)