Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En stærk trang til at skrive ne bog eller 2?hvad synes du?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

i længere tid har jeg gået og tænkt på at skrive ne bog om bla. kvindelighed. eller sådan set mangel på samme. Jeg synes at der mangler kvindelighed i det her samfund, jeg vil så gerne se noget mere højhæle, nogle flere kjoler, nogle flere feminine træk....så jeg har lyst til at skrive en slags Emma Gad bog om hvordan kvinder i DK burde gebærde sig!

Det er skønt at komme til frankrig da kvinder ser skønne ud(også mænd), men som om feminitet er vedhold der. Kvinde rettigheder er der, men kvinder glemmer ikke at de er kvinder og skla behodle deres skønhed. Du spørger sikerkt hvorfor kvinder skal beholde feminitet? Det er fordi at fra naturens side kvinden skal være et skøn væsen, blød væsen, med bløde  bevægelser.

Hvad synes du?

Jeg er jo rimelig rebelsk i mine meninger, der er slet ingen tvivl om det, så da jeg skrev en mindre artikkel i avisen.dk, blev jeg rimelig angribet.... men artiklen har været mest læst gennem 4 uger, så måske er der noget om det?

Er der behov for mere feminitet i det ehr samfund, mere kærlighed mere omsorg?K.h Lina Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Go for it! Husk at lav en webshop man kan købe bogen på..

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej MArk

 

du er sjov, men må jeg ikke bruge din webshop for at sælge min bog?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
du er sjov, men må jeg ikke bruge din webshop for at sælge min bog?

Jeg har ingen webshop Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Parterapeuten..

Jeg synes det er en skide god idé, hvad med en e-bog? eller var det, det du havde forstille dig? Og ja som Mark siger, sælg din bog online i en webshop lige som Thomas, SEO LEX..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

 

jeg troede at alle havde en webshop??;)

online bog salg? hmm ja men hvor mange kvinder læser en bog online? Jeg tvivler på sagen, jeg læser aldrig bøger online men låner alle fra bib.....elelr køber dem og jeg er en læse hest...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke Martin og Thomas klager :D Alt bliver digitalt. Min mor gider ikke hive kogebøgerne frem, hun vil heller kigge på nettet..

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
jeg troede at alle havde en webshop??;)

Jeg har en website der sælger. Men det er indenfor mad branchen, så jeg tvivler på at din bog vil passe ind.

Men det kunne måske være et godt mersalg - "Køb for 500,- catering, og få en gratis bog med" Det må da betegnes som en kioskbasker af et tilbud!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

altså på ca 1 uge har omkring 2000 mennesker har set min blog/artikkel i avisen i dk. JEg ahr fået en del kritiske kommentarer, men dem kan man vist ikke undgå .....men det handler om selveste ide, er den god, er den brugbar, der er så mange ting jeg vil mene at kvinder mangler i dag...

http://avisen.dk/blogs/parterapeuten/forskel-paa-en-kvinde-og-en-mand-eller-er-der-ingen_30888.aspx

hvad synes du....jeg mener nu også at kvinder er det største årsag til skilsmisser, fordi at de kræver, de dominerer manden, de er perfekte selvstændige væsener der tilalder at overskride manden grænser, de er ikke så begæret mere som de kunne være.....osv osv...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)