Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeord

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er i gang med at kigge min hjemmeside, og finde nogle gode søgeord. Men har lidt svært ved det, så håber i kan hjælpe mig.

Min hjemmeside hedder Adiutor. Der kan folk oprette en gratis profil, hvor de tilbyder græsslåning. Og folk kan så gå ind og have en dialog, hvis de efterspøger ydelsen.

Håber der er nogle der har nogle gode forslag.

Mvh

www.Adiutor.dk 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på google keyword tool, der kan du finde beslægtede søgeord.

Inkasso- inkasso

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det har jeg prøvet - ønsker bare lidt inspiration :-)

Der er dog bare ikke så stor efterspørgsel efter de oplagte søgeord: græsslåning, slå græs mv.

Der er rigtig mange ved for eksempel fritidsjob - men selvfølgelig også stor konkurrence.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg må sige siden sidste gang jeg så din side også til nu, den er blevet 1000% mere venlig at se på. Satans et godt projekt du har dig der..

Må min lillebror på 13 tilmelde sig? Han slår græs for alle i området.. Han er ekstrem vild til det. Også er han meget billig.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Mange tak for rosen, det er jeg meget glad for.

Ja, endelig. Meget gerne. :-) Han skal dog være opmærksom på at er han 13 må han ikke i følge arbejdsmiljø loven bruge store maskiner, men kun mindre maskiner. 

Med venlig hilsen

Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:
Ja, endelig. Meget gerne. :-) Han skal dog være opmærksom på at er han 13 må han ikke i følge arbejdsmiljø loven bruge store maskiner, men kun mindre maskiner. 

 

Den er han helt med på! Når han kommer hjem får jeg ham til at tilføje sig.

Tak for hjælpen. Og god vind med siden.

Til tråden: Har du brugt søgeord som, job, studenterjob, fritids job, ungarbejde. noget i den dur?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have undersøgt det nærmere, vil jeg påstå at dine potentielle kunder altid ville komme ind via en afart af denne søgning: (udtryk for at få slået græs) (den by de skal have slået græs i) - eksempelvis græsslåning skanderborg.

Dit problem er bare at dit website ikke er indrettet til at blive fundet på sådanne søgninger. Der er problemer med både hierarki og taksonomi. I korte træk, er problemerne:

  • Opslagssiderne for de specifikke byer, burde have den allerhøjeste prioritet på dit website. Lige nu er de gemt væk på en underside, hvor man derefter skal klikke på sin landsdel.
  • På dine undersider, afspejler dine overskrifter ikke det essentielle på siden. Din <h1> bør afspejle sidens indhold, for eksempel græsslåning i Horsens. Det samme er problemet med dine titles og med alt sandsynlighed også dine meta descriptions.
  • Du har masser af tomme sider, der ikke har noget formål. Hvis en side ikke kan hjælpe dine brugere, så slet den! Googles linje bevæger sig imod at vurdere individuelle sider i.f.h.t. hele sitets kvalitet - du risikerer altså at dine tomme sider, hiver dine andre sider nedad.

Jeg synes at din idé er rigtig god, men du bliver nødt til at få disse ting for at dit koncept kan lykkedes :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TheisM.

Rigtig godt råd. Jeg ville lave mine <h1> anderledes, så søgeordet (f.eks. græsslåning i Horsens) vil komme i det. Mine titles indeholder dog allerede græsslåning og den pågældende by - mener du også at de skal blive ændret? Meta Descriptions ville jeg også gå i gang med.

Har du et bedre forslag til strukturering af de specifikke byer? Og de tomme sider, er det de sider hvor der ikke er nogle der tilbyder græsslåning, eller hvad?

Mvh Jonathan

 

 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Okay. Det er jeg glad for.

Ja, jeg har tænkt på det og overvejet det. Men tak for det :-)

Mvh Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

så skal du bruge ordet græs, græsslågning, græs hjælp....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)