Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

allelande.dk mangler SEO tekst.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her får du en crap tekst du kan bruge!

Info om lande finder du her, vi har alle informationer om de forskellige lande her. og der, og alle steder. så derfor hvis du vil udnytte livets glæder så søg frit i min database, og hvem ved måske du havner på en oase.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

IværksætterGen:

Jeg ville mægtigt gerne skrive dem selv, men jeg er ikke nogen haj til SEO tekster eller tekster generalt. Jeg tilbyder banner, eller som Hans skrev til mig at han ville give en god pris det hjalp jo en del.

Jeg har stadig ikke fået nogen råd, ved ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det.

 

jeg klikket lige tråden igennem jeg synes ellers OK råd ingen vil nok lave noget gratis mod banner som der står i trådstart indlæg

tilbyde en rimelige pris for en opgave ellers bliver det nok noget ubrugeligt som du selv kunne have skrevet bedre selv .

hans Stokholm Kjer som skrev ville hjælpe med artikler skriver jo også han ikke vil tilbyde efter det tilbud som skrevet i trådstarter indlæg

skriv i venlig tone tilbage og tag mod råd og husk det koster nok lidt at få disse artikler  lavet skriv gerne det er ok måske med et par 100 kr per artiklen og de i stedet bliver meget velskrevet og du kan give feedback på og de retter de fejl du synes der er så det ikke bare bliver nogle der laver noget hurtigt fordi du kun vil give halve end normalt

tid koster penge og vis de laver det perfekt for dig bliver du mest tilfreds og lad dig ikke hoppe på det billigste tilbud det ende med at blive en dobbelt udgift .

Jeg regner da med hans Stokholm Kjer artikler forfatter undersøger hvad du ønsker og bruger god tid til forstå det og efterfølgende vis ikke tilfreds lige retter , for de virker yderste professionel

 

Hej Mikael.

Mig og Hans fik ordnet nogle seo tekster igår. Fuld tilfredshed herfra.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

IværksætterGen:
Mig og Hans fik ordnet nogle seo tekster igår. Fuld tilfredshed herfra

Nej - det var ikke "nogle SEO-tekster". Det var nogle få linjer, som måske kunne kaldes én tekst.

Jeg skrev dem på ca. 22 sekunder og tog ikke noget for det.

God weekend til alle - og hold så op med at rykke hinanden i håret.

Hans

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Nej - det var ikke "nogle SEO-tekster". Det var nogle få linjer, som måske kunne kaldes én tekst.

 

Nej min fejl.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

IværksætterGen:
Mig og Hans fik ordnet nogle seo tekster igår. Fuld tilfredshed herfra

Nej - det var ikke "nogle SEO-tekster". Det var nogle få linjer, som måske kunne kaldes én tekst.

Jeg skrev dem på ca. 22 sekunder og tog ikke noget for det.

God weekend til alle - og hold så op med at rykke hinanden i håret.

Hans

Fedt tacklet! Thumps up!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ik komme ind på siden?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami andersen:

jeg kan ik komme ind på siden?

Den er ikke kodet færdig endnu..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)