Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

allelande.dk mangler SEO tekst.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

IværksætterGen:
Okay jeg kan leve med lidt negativt.. Jesper tilbuder du mig tekst, eller er du bare inde for at genere?

Utroligt... manden tilbyder sin hjælp og du sviner ham til

Der er efterhånden alt for mange gratister herinde

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:
Utroligt... manden tilbyder sin hjælp og du sviner ham til

 

Hvor tilbyder han sin hjælp henne?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:

Casper Schneidereit:

Jesper kunne ikke have skrevet det bedre. 

 

Okay. Mig der er røvhullet her.. Åbenbart for meget at forlange af folk.. Kan godt se det er slemt..

Tja at tro at folk vil levere noget gratis skal du ikke forvente. Kunne være at nogle var så flinke at hjælpe dig, hvis du nu var en af de rare aminoer som bidrager med en masse godt og positivt kunne det være at der var nogle som nok gerne lige ville bruge en times tid på at hjælpe dig.

Men de fleste indlæg og svar jeg har set fra dig har ofte ikke bidraget med noget positivt til Amino!.


Jeg glæder mig til at følge tråden og se om der er nogle aminoer som vil lave det for dig gratis. Ellers må du hellere se at komme igang ved tasterne selv Smile

God fredag.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja jeg hjælper aldrig nogen.. Eller måske burde jeg stoppe med at hjælpe folk.. Ligesom i denne her tråd.. Jeg kunne godt selv gå til tasterne. Men jeg koder som en i helved..

Utroligt det kan gå så vidt som det gør nu..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sætter gerne mine skribenter på opgaven, men ikke gratis og ikke for referencer eller links.
Men hvis du specificerer præcis, hvad du har brug for, så giver jeg et rigtig godt tilbud.

Jeg har to skribenter, som lige har afsluttet deres igangværende opgave her til aften og skriger på mere at lave - så skyd bare løs.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tak for dit indlæg , endelig en fornuftig fyr.

Jeg skal bruge nogle få linjer, skal vi tage den over pb?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smid en mail på kjer@kjers.com - ellers går den skævt i mit system.

Hans

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Emil kunne du ik på en sød og anstændig måde fortælle folk, at du ik kan bruge deres råd til noget...

Det ligner altså ik noget, at svine folk til på den måde, når du forlanger noget gratis. Og hvis det bare er et par linier, som du skal bruge, hvorfor skriver du dem så ik selv?

Din opførsel skader dig selv mere, end den gavner, og så er der slet ingen der gider hjælpe til sidst... Det er bare et godt råd ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mægtigt gerne skrive dem selv, men jeg er ikke nogen haj til SEO tekster eller tekster generalt. Jeg tilbyder banner, eller som Hans skrev til mig at han ville give en god pris det hjalp jo en del.

Jeg har stadig ikke fået nogen råd, ved ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Jeg ville mægtigt gerne skrive dem selv, men jeg er ikke nogen haj til SEO tekster eller tekster generalt. Jeg tilbyder banner, eller som Hans skrev til mig at han ville give en god pris det hjalp jo en del.

Jeg har stadig ikke fået nogen råd, ved ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det.

 

jeg klikket lige tråden igennem jeg synes ellers OK råd ingen vil nok lave noget gratis mod banner som der står i trådstart indlæg

tilbyde en rimelige pris for en opgave ellers bliver det nok noget ubrugeligt som du selv kunne have skrevet bedre selv .

hans Stokholm Kjer som skrev ville hjælpe med artikler skriver jo også han ikke vil tilbyde efter det tilbud som skrevet i trådstarter indlæg

skriv i venlig tone tilbage og tag mod råd og husk det koster nok lidt at få disse artikler  lavet skriv gerne det er ok måske med et par 100 kr per artiklen og de i stedet bliver meget velskrevet og du kan give feedback på og de retter de fejl du synes der er så det ikke bare bliver nogle der laver noget hurtigt fordi du kun vil give halve end normalt

tid koster penge og vis de laver det perfekt for dig bliver du mest tilfreds og lad dig ikke hoppe på det billigste tilbud det ende med at blive en dobbelt udgift .

Jeg regner da med hans Stokholm Kjer artikler forfatter undersøger hvad du ønsker og bruger god tid til forstå det og efterfølgende vis ikke tilfreds lige retter , for de virker yderste professionel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)