Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

mine intentioner er de bedste :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan udnytter man forum links man opretter sig de steder der er relevante til ens emme om ens side .

Dette kan man f.eks. bruge google forum mobil telefon og du finder noget der har noget om mobil telefoner

vis jeg skulle finde nogle ville jeg skrive forum striptease , jeg ved ikke hvordan de gør det , men de kender vel nogle relevante steder omkring din sin sidens emme så du kan være aktive de rette steder omkring sit produkt , hver eneste kunden er forskellige og derfor laver de nok ikke forum profiler omkring køkken sider vis din side omhandler børnetøj

dette indgående kendskab hvor disse findes betaler man gerne for en god vejledning giver en mening man er aktive de retter steder omkring sit produkt , det giver massevis kunder , dog vis de oprette en masse af steder der ikke omhandler ens produkt , kan du ikke videre formidle dit produkt , du får ingen kunder ud ad være aktive dette sted og til sidste vis er aktive et sted der ikke omhandler dit produkt lukker de din konto og huske de fleste forum profiler bliver lukket vis ikke er aktive der

husk derfor dem som tilmelder disse forumer , de har stort fokus på at tilmelde efter kundens produkt og derved har de nogle gode steder de kan være aktive og de kan derved få et noget ud disse tilmeldingerne .

Som iværksættere er det vigtigt få udbytte ud ad dette arbejde 3 gode steder fundet du kan være aktive kan langt bedre end de bare har tilmeldt dig 40 steder der ikke omhandler dit produkt derved håber jeg da de fundet nogle relevante steder ellers kan det være total spild af penge , men jeg håber da de går meget op i at tilmelde en de rette steder

jeg ville langt heler betale 299 kr. for 3 steder der er fundet der er gode og relevante end flere 100 steder der meget sikkert bare slettes af forum admin, da man ikke kan være aktive disse steder grundet det ikke omhandler dit produk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Seo++:

og jeg tillader mig så at give ham 5 stjerner for det indlæg.

Og grunden er at dine .com links højst sandsyneligt har en værdi der er 1/1000 for et godt gedignt dansk link. så derfor forstår jeg godt at mikkel bliver fornærmet jeg ville sgu også blive fornærmet hvis nogle kom med forslag til hvordan jeg skulle arbejde med mine kunders SEO.

Igen jeg savner lidt dokumentation for at et forum profil link skulle være 1000 gange mindre værd end det tilsvarende danske link i fx et dansk link katalog (jeg er godt klar over at fx. et link fra BTs forside er mere værd end en forum profil men det er så heller ikke så let at få).

Som jeg har skrevet flere gange (og jeg skal nok holde op med at gentage mig selv) er jeg godt klar over at en forum profil ikke er høj kvalitet linkbuilding, vi leverer kvantitet.

Men jeg føler at jeg gentager mig selv lidt her, så jeg svarer nok kun hvis det kommer lidt nyt til debatten (eller Demib sviner mig yderligere til og jeg ikke har mediteret nok idag Smile)

Indenfor SEO er der ikke dokumentation for alt, da mange af vores holdninger og teknikker er testet, og praktisk brug kan vi se at det fungerer sådan.

Men lad mig prøve at dokumentere overfor dig hvorfor det har meget mindre værdi end et dansk linkkatalog link.

Jeg har valgt at bruge jeres eksempel link i illustrationen (http://bigthink.com/jaredjones).

1. Link fra dansk side, har større værdi end link fra engelsk side, da vi skal op på dansk søgeord. Det er meget logisk!

2. Teksten på det engelske forum link er engelsk i forhold til, hvis det var dansk ville det give mere værdi.

3. Teksten er ikke unik - http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=%22I+am+an+avid+blogger+who+loves+to+write+about+outsourcing%2C+lifestyle+design+and+having+a+location+independent+workplace.+I+am+currently+starting+a+blog+about+the+journey+towards+the+4-hour+workweek+as+described+by+Timothy+Ferris.+I+am+happy+to+become+a+member+of+this+community+and+would+love+to+exchange+ideas%2C+thoughts+and+opinions+with+other+members+here.+4-hour+workweek+blog+4-hour+workweek+Lifestyle+design%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=

I forhold til danske linkkataloger kræver at man laver sin beskrivelse unik.

4. Profil linksene bliver næsten aldrig fundet/indekseret af google. Nu er lige dette eksempel heldigvis for dig blevet fundet af google, men du har sikkert fået lavet 100-200, som jeg ved har samme tekst. Så er det ringe kun 2 sider med den tekst er indekseret.

5. Forum siderne der bliver brugt til forum links, linker ud til 1000 vis af forskellige sider, mens et dansk linkkatalog måske linker ud til mellem 100-500 links højst. Så dit link fra et linkkatalog får mere linkjuice.

Håber på du kan se nu, at dine links ikke har særlig meget værdi. Men thumps up fra mig at du tør svare Mikkel Demib igen - det du siger er bare ikke rigtig, det er så en anden ting. Jo mere du har kæftet op i denne her samtale jo mere har du fortalt mig og alle andre på amino, at du ikke har forstand på SEO eller linkbuilding.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:
Indenfor SEO er der ikke dokumentation for alt, da mange af vores holdninger og teknikker er testet, og praktisk brug kan vi se at det fungerer sådan.

Nej det kan du så tænke over når du bruger absolutte konstanter såsom 1000/1

EDIT: Sorry, det var ikke dig der brugte denne konstant, det var en anden bruger... Jeg beklager.

Jeg gentager mig endnu en gang... Ja de links vi laver er ikke kvalitet, det er kvantitet... Jeg har aldrig skrevet andet. Er ved at være en smule træt af at jeg tydeligvis er den eneste der læser mine egne indlæg før de svarer.

Christopher Roelann:
Håber på du kan se nu, at dine links ikke har særlig meget værdi. Men thumps up fra mig at du tør svare Mikkel Demib igen - det du siger er bare ikke rigtig, det er så en anden ting. Jo mere du har kæftet op i denne her samtale jo mere har du fortalt mig og alle andre på amino, at du ikke har forstand på SEO eller linkbuilding.

En ting er at have en dialog med Demib. Han ved hvad han taler om når det kommer til SEO - om end det kommer lidt hårdt ud fra tid til anden, men "pardon my french" du er en ung gut, og du aner tydeligvis intet om mig eller min forretning. Hvis du kan citere mig bare eet sted hvor jeg siger noget der er forkert i hele denne tråd, synes jeg at du skal komme med det! Ellers er det en ret hård påstand om at "jeg ikke har forstand på SEO" - ud fra din unge alder at dømme har jeg nok arbejdet en del mere med SEO end dig.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Christopher Roelann:
Indenfor SEO er der ikke dokumentation for alt, da mange af vores holdninger og teknikker er testet, og praktisk brug kan vi se at det fungerer sådan.

Nej det kan du så tænke over når du bruger absolutte konstanter såsom 1000/1

EDIT: Sorry, det var ikke dig der brugte denne konstant, det var en anden bruger... Jeg beklager.

Jeg gentager mig endnu en gang... Ja de links vi laver er ikke kvalitet, det er kvantitet... Jeg har aldrig skrevet andet. Er ved at være en smule træt af at jeg tydeligvis er den eneste der læser mine egne indlæg før de svarer.

Christopher Roelann:
Håber på du kan se nu, at dine links ikke har særlig meget værdi. Men thumps up fra mig at du tør svare Mikkel Demib igen - det du siger er bare ikke rigtig, det er så en anden ting. Jo mere du har kæftet op i denne her samtale jo mere har du fortalt mig og alle andre på amino, at du ikke har forstand på SEO eller linkbuilding.

En ting er at have en dialog med Demib. Han ved hvad han taler om når det kommer til SEO - om end det kommer lidt hårdt ud fra tid til anden, men "pardon my french" du er en ung gut, og du aner tydeligvis intet om mig eller min forretning. Hvis du kan citere mig bare eet sted hvor jeg siger noget der er forkert i hele denne tråd, synes jeg at du skal komme med det! Ellers er det en ret hård påstand om at "jeg ikke har forstand på SEO" - ud fra din unge alder at dømme har jeg nok arbejdet en del mere med SEO end dig.

Jeg tror ikke at seo++ skrev 1/1000 fordi han mente at det var lige præcis akkurat den målestok som linkværdien havde, men at det var for illustrations skyld.

Jeg tænkte nok, da jeg skrev indlægget at du ville smide kortet "ung gut" og jeg kan da godt forstå, det er irriterende du ikke har ret. Men ud fra indlæggene så har du trods din "STORE" alder ikke vist, at du har mere forstand på SEO end mig.

Du siger jeg ikke kan finde 1 sted, hvor du skriver noget forkert i denne her tråd. Når man læs med her så:

1.

Rasmus Lindgren:

Lige meget hvem der gør det. Om du selv gør det, om en af Demibs medarbejdere gør det (og spørgsmålet er om det ikke i sidste ende bliver outsourcet) eller du får det outsourcet via os.

Det er ikke lige meget, hvem der laver linkbuildingen, da indere og kinesere ikke kan dansk, så kan de ikke lave ordentlig arbejde for en dansk hjemmeside.

2.

Rasmus Lindgren:

Hvis I ikke allerede outsourcer en del af dette, ville jeg da klart anbefale jer at gøre det, fra et forretningsmæssigt perspektiv ville jeg da synes det gav mening (I kan jo stadig lave al det analytiske og strategiske arbejde inhouse).

Men hvis det er for danske kunder du mener, så kan du ikke outsource den del, da de som sagt ikke kan dansk, i hvert fald ikke så mange.

Plus så har Demib og hans bureau hemmeligheder eller gode teknikker indenfor branchen, som de bruger på deres kunder. Dem vil de ikke have ud til enhver.

Arbejdet som Demib satte en inder til ville aldrig være 100 % det samme som hvis demib lavede det, da han har 12+ år (kan huske hvor mange år.) erfaring i linkbuilding, google og seo, som man ikke lige kan viderebringe til outsourcing.

3.

Rasmus Lindgren:

Det kræver ikke den store videnskab at linkbuilde, forskellen er udelukkende typen af site der bygges på.

Nej det er ikke den store videnskab at linkbuilde, men at linkbuilde ordentligt og at kan alle elementerne i det, kan godt være den store videnskab.

Som sagt er jo kun en lille dreng på 16 år, så jeg kan ikke have noget viden eller forstand med det, selvom jeg driver min online virksomhed CR Marketing ApS, der beskæftiger sig med SEO, Affiliate Marketing, linkbuilding og meget mere inden for Online Marketing.

Jeg ved godt du ikke kan give mig ret, da det vil være dårligt signal for din virksomhed, men håber at du tænker dig om en ekstra gang, når du begynder at debattere, og sige at en 16 år dreng ikke kan have erfaring omkring et emne.


Så må du som alle andre her på Amino, have en fortsat god dag i det gode vejr! (Det er i hvert fald godt vejr hos mig!)

/christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Hvordan udnytter man forum links man opretter sig de steder der er relevante til ens emme om ens side .

Dette kan man f.eks. bruge google forum mobil telefon og du finder noget der har noget om mobil telefoner

vis jeg skulle finde nogle ville jeg skrive forum striptease , jeg ved ikke hvordan de gør det , men de kender vel nogle relevante steder omkring din sin sidens emme så du kan være aktive de rette steder omkring sit produkt , hver eneste kunden er forskellige og derfor laver de nok ikke forum profiler omkring køkken sider vis din side omhandler børnetøj

dette indgående kendskab hvor disse findes betaler man gerne for en god vejledning giver en mening man er aktive de retter steder omkring sit produkt , det giver massevis kunder , dog vis de oprette en masse af steder der ikke omhandler ens produkt , kan du ikke videre formidle dit produkt , du får ingen kunder ud ad være aktive dette sted og til sidste vis er aktive et sted der ikke omhandler dit produkt lukker de din konto og huske de fleste forum profiler bliver lukket vis ikke er aktive der

husk derfor dem som tilmelder disse forumer , de har stort fokus på at tilmelde efter kundens produkt og derved har de nogle gode steder de kan være aktive og de kan derved få et noget ud disse tilmeldingerne .

Som iværksættere er det vigtigt få udbytte ud ad dette arbejde 3 gode steder fundet du kan være aktive kan langt bedre end de bare har tilmeldt dig 40 steder der ikke omhandler dit produkt derved håber jeg da de fundet nogle relevante steder ellers kan det være total spild af penge , men jeg håber da de går meget op i at tilmelde en de rette steder

jeg ville langt heler betale 299 kr. for 3 steder der er fundet der er gode og relevante end flere 100 steder der meget sikkert bare slettes af forum admin, da man ikke kan være aktive disse steder grundet det ikke omhandler dit produk

kunne være spændende at høre hvorfor minus på dette her indlæg , ved sådan set godt det at vis man opretter sig masser af steder som man ikke er aktive bliver de fleste steder slettet , jeg håber da dem der laver disse links gør det relevante steder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Jeg ved godt du ikke kan give mig ret, da det vil være dårligt signal for din virksomhed, men håber at du tænker dig om en ekstra gang, når du begynder at debattere, og sige at en 16 år dreng ikke kan have erfaring omkring et emne.

Igen, læs hvad jeg skriver: "ud fra din unge alder at dømme har jeg nok arbejdet en del mere med SEO end dig." (hvilket jeg stadig står ved...). Jeg skrev IKKE "en 16 år dreng ikke kan have erfaring omkring et emne"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Skal vi ikke lige få på det rene, vis han nu finder nogle relevante steder der omhandler ens emme omkring sin side , kan det faktisk have en meget stor effekt og selvfølgelige vis har arbejdet med dette i mange år mon ikke han kender 10.000 vis steder og finder f.eks. 40 steder man bibeholde ens links aktive.

Man betaler for deres viden de ved de gode relevante steder og ikke for flere forum profiler der slettes grundet man ikke kan være aktive disse steder SEO ydelser og viden betaler man for

jeg har ikke købt hos ham og jeg ved ikke hvor relevante steder ham og de andre der tilmelder  som laver disse ydelser men der er nok forskel 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Christopher Roelann:

Jeg ved godt du ikke kan give mig ret, da det vil være dårligt signal for din virksomhed, men håber at du tænker dig om en ekstra gang, når du begynder at debattere, og sige at en 16 år dreng ikke kan have erfaring omkring et emne.

Igen, læs hvad jeg skriver: "ud fra din unge alder at dømme har jeg nok arbejdet en del mere med SEO end dig." (hvilket jeg stadig står ved...). Jeg skrev IKKE "en 16 år dreng ikke kan have erfaring omkring et emne"

Fair nok... Det trækker jeg tilbage! Undskyld! :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
Fordi, at google ikke kan lide affliate sider.

 

Kan du dokumentere det? Det er da underligt, at der er så mange indexerede affiliate sider. Hvis Google ikke kan lide dem, hvorfor så tage dem med i søgeresultaterne?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)