Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
hvis du mener at den tid du skulle bruge på at oprette dem er mere end 299 værd, ja så har vi et produkt der udfylder det rum

Jeg ville aldrig spilde min tid, på at lave linkbuilding baseret på forumprofiler - Eller vent, jo! Men så skal jeg også arbejde med at få profilen indexeret, jeg kan ikke bruge det til noget at en eller anden forumprofil med 0 indlæg har mit link i signaturen, hvis ikke Google kommer forbi. Og det ville jeg heller ikke bruge 299,- på!

Rasmus Lindgren:
Alle links er som sagt ikke skabt lige, men "begrænset"?!?! Den type links vi laver har en effek

Læs ovenfor, hvis ikke linksene nogensinde bliver opdaget af Google, så er de stort set intet værd! Det mener jeg med begrænset effekt, igen så vil jeg hellere bruge min tid/penge på andre former for LB.

Nå lad det ligge..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Rasmus, det er nu engang dum-smarte bemærkninger du kommer med. Like it or not. Den eneste undklylding for den slags må være, som du selv siger, at du ikke har forstand på SEO :)

At påstå, at det ville gavne vores kunder at gå bort fra den type linkbuilding vi laver - som du iøvrigt ikke v ed hvad er, er virkelig dumt. Vi har ret godt styr på hvad vi laver og hvorfor vi gør det.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Og i sidste ende er linkbuilding.... well linkbuilding. Lige meget hvem der gør det. Om du selv gør det, om en af Demibs medarbejdere gør det (og spørgsmålet er om det ikke i sidste ende bliver outsourcet) eller du får det outsourcet via os.

Nu var tanken netop at han selv kunne lære lidt af at se hvordan de professionelle gør det - og her kan linkbuilding for fx. 9.999 kunne vise vejen (det er i hvert fald min erfaring hos fx. concept-i). Det ideelle er selvfølgelig at han selv lærer at linkbuilde, jeg tror dog at man vil lære mere af at se hvordan der bliver bygget kvalitetslinks løbende frem for en automatiseret service (kvalitet?). Alternativt kan man blive meget klog for 9.999 kr, eller endda det halve, det er bare spørgsmålet om man oprigtigt har tid og lyst til at sætte sig ind i det og arbejde med det.

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Rasmus, det er nu engang dum-smarte bemærkninger du kommer med. Like it or not. Den eneste undklylding for den slags må være, som du selv siger, at du ikke har forstand på SEO :)

Du får det til at lyde som et faktum at jeg kommer med dum-smarte bemærkninger. Det er jo heldigvis jo bare din mening. Hvis du vil høre min mening så er jeg tydeligvis et større menneske end dig eftersom jeg ikke synker ned på et så lavt niveau.

Jeg ved nok mere om SEO end 99% på dette forum mens du nok ved mere om SEO end 99.999% på dette forum. Læg i det hvad du vil.

Til gengæld lader det til at ved en del mere om outsourcing end dig, fordi...

Mikkel deMib Svendsen:

At påstå, at det ville gavne vores kunder at gå bort fra den type linkbuilding vi laver - som du iøvrigt ikke v ed hvad er, er virkelig dumt. Vi har ret godt styr på hvad vi laver og hvorfor vi gør det.

Jeg sagde aldrig at I skulle gå bort fra den type linkbuilding i laver. Jeg sagde bare at I højst sandsynligt til en hvis grad ville kunne outsource selve produktionen (læg iøvrigt mærke til at jeg ikke skriver "alt", "det hele", "skift strategi" eller lign).
Se det som gratis rådgivning (som jeg normalt tager penge for). Jeg undrer mig over at ikke flere danske SEO virksomheder har lavet noget så let og tilgængeligt som det jeg har. Det er jo altså ikke alle der har en webshop med 20 ansatte der har råd til at lægge det som du fx. koster. Hvis du eller en af de andre SEO kendisser lavede et sådant produkt ville jeg hurtigt stå uden et marked.
Jeg lod dit første indlæg gå "u-stjernet" hen eftersom det bestemt ikke var min mening at fornærme nogen, men eftersom du fortsætter med hvad jeg kun kan tilskrive din personlige branding strategi, så tillader jeg mig at give dig en enkelt stjerne for dit sidste indlæg.
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

og jeg tillader mig så at give ham 5 stjerner for det indlæg.

Og grunden er at dine .com links højst sandsyneligt har en værdi der er 1/1000 for et godt gedignt dansk link. så derfor forstår jeg godt at mikkel bliver fornærmet jeg ville sgu også blive fornærmet hvis nogle kom med forslag til hvordan jeg skulle arbejde med mine kunders SEO.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Seo++:

og jeg tillader mig så at give ham 5 stjerner for det indlæg.

Og grunden er at dine .com links højst sandsyneligt har en værdi der er 1/1000 for et godt gedignt dansk link. så derfor forstår jeg godt at mikkel bliver fornærmet jeg ville sgu også blive fornærmet hvis nogle kom med forslag til hvordan jeg skulle arbejde med mine kunders SEO.

Igen jeg savner lidt dokumentation for at et forum profil link skulle være 1000 gange mindre værd end det tilsvarende danske link i fx et dansk link katalog (jeg er godt klar over at fx. et link fra BTs forside er mere værd end en forum profil men det er så heller ikke så let at få).

Som jeg har skrevet flere gange (og jeg skal nok holde op med at gentage mig selv) er jeg godt klar over at en forum profil ikke er høj kvalitet linkbuilding, vi leverer kvantitet.

Men jeg føler at jeg gentager mig selv lidt her, så jeg svarer nok kun hvis det kommer lidt nyt til debatten (eller Demib sviner mig yderligere til og jeg ikke har mediteret nok idag Smile)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation til den rette markedsføring kræver en til brundes gående undersøgelse

hvad budskab vil hjemmesider ejer ud.

Motivation til at være aktive overalt.

Hvor skal du være aktive

forum links må erkende de giver ikke det vilde vis de ikke formidler den rette viden vis især den laver kommer til tilmelde sin side et forum sted hvor man er aktive og derved er chances for nogle bedre links slettes da flere steder ikke tillader 2 kontoer til 1 bruger og sidste ende overdrages disse profiles links til ejer og husk vis ikke logger ind bliver de også slettet normalt .

Husk samarbejde er vejen frem vis de forstå alt og de skal stå for den måde du videre formidler din viden overtager de firmaet , derved samarbejde og forklaringer hvad der gøres er afgørende betydning vis SEO hjælpe skal hjælpe mere end det skader.

Vejen frem er kvalitet og ikke kvantitet hvor der kan op stå problemer ligge SEO ud uden det vilde samarbejde er dømt til at gå galt.

Kan være det lyder som let bare de arbejder derud ad og nærmeste til ingen penge, ved ikke hvor meget de sætter bruger ind , det er langt vigtigere vis de laver de såkaldte links at de formidler viden efter hjemmesider ejer ønsker og sætter ind hvad gjort

som iværksættere er ens passion at ens virksomheds budskab at største vigtighed og derved kan ikke siges ikke nok samarbejde og samarbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Som jeg har skrevet flere gange (og jeg skal nok holde op med at gentage mig selv) er jeg godt klar over at en forum profil ikke er høj kvalitet linkbuilding, vi leverer kvantitet.

Jeg syntes at det er lavt at man bruger fora til linkbuilde. Det viser ingen respekt for andres arbejde med netop et forum.

Med mindre at man naturligvis har spurgt ejeren om man må bruge det til linkbuilde.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Hej

Nu har jeg brugt Rasmus Lindgren's linkbuilding og vil derfor gerne lige komme med min erfaring..

299 kr for 40 forum profiler og man kan vælge op til 5 søgeord og links til 5 sider per forum profil..

Efter 7- 10 dage for man så en rapport med alle oplysninger som link adresse og adgangskoder o.s.v og derfra kan man så selv arbejde videre med de potentielt 200 links...

Mange eller de fleste af disse forum links bliver ikke set af google og det skal man så selv arbejde med, sådan af det.

Men jeg vil altid bruge Rasmus til at oprette forum profiler for mig, for jeg vil med glædeligt gerne betale 299 for 40 profiler.

Forum profiler kan være meget nyttige men der skal arbejdes på at gøre det til noget nyttigt, man kan altså ikke sidde på sin flade og tro at man kan løse det til 299,- ...

Har man ikke råd til de store drenge, så er hr Lindgren's service glimrende hvis man selv arbejder videre med det de laver

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:
Mange eller de fleste af disse forum links bliver ikke set af google og det skal man så selv arbejde med, sådan af det.

Nemlig.. man skal ind og være aktiv i et forum for at udnytte at linket er der.

min webshop:
Forum profiler kan være meget nyttige men der skal arbejdes på at gøre det til noget nyttigt, man kan altså ikke sidde på sin flade og tro at man kan løse det til 299,- ...

Jeg håber da at de fora har noget at gøre med din side for ellers er det jo blot forum-spam du er igang med. Dvs. misbrug af et forum som andre bruger tid på.

min webshop:
Har man ikke råd til de store drenge, så er hr Lindgren's service glimrende hvis man selv arbejder videre med det de laver

Men kan man ikke selv gøre det arbejde? Lidt brug af søgemaskinerne så kommer det. Men hvis man ikke kan finde forumet på søgemaskinerne så er det jo spild af tid?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)