Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi, at google ikke kan lide affliate sider.

så derfor ville det udvande kvaliteten af det der link jeg har, håber det gav mening.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
så derfor ville det udvande kvaliteten af det der link jeg har, håber det gav mening

Sagde du ikke lige at du ikke brugte det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev at det ikke var en del af min linkbuilding strategi, men da jeg tilfældigvis faldt over det der link igår så byggede jeg det lige med det samme.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
Kan man få et par eksempler på links i har lavet? Send det gerne i en PM.

Hej Mark

Du kan se et eksempel i vores FAQ her:

http://backlinks.nu/faq

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for de forfærdelige linkspammers, så prøv at købe lidt linkbuilding hos fx demib eller concept-i, så får du helt sikkert også et godt råd med på vejen om hvordan du bedst kan arbejde videre med det selv. Hvad det koster kan du så snakke med dem om.

Nu ved jeg ikke hvor bekendt du er med seo, men at læse et par blogposts om linkbuilding eller købe en bog som seo-lex vil bestemt ikke skade dig ;)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel:

Istedet for de forfærdelige linkspammers, så prøv at købe lidt linkbuilding hos fx demib eller concept-i, så får du helt sikkert også et godt råd med på vejen om hvordan du bedst kan arbejde videre med det selv. Hvad det koster kan du så snakke med dem om.

Nu ved jeg ikke hvor bekendt du er med seo, men at læse et par blogposts om linkbuilding eller købe en bog som seo-lex vil bestemt ikke skade dig ;)

Nu skal man så lige være opmærksom på at du nok ikke får meget linkbuilding for 299,- hos fx. Demib. Og i sidste ende er linkbuilding.... well linkbuilding. Lige meget hvem der gør det. Om du selv gør det, om en af Demibs medarbejdere gør det (og spørgsmålet er om det ikke i sidste ende bliver outsourcet) eller du får det outsourcet via os.

Det kræver ikke den store videnskab at linkbuilde, forskellen er udelukkende typen af site der bygges på.

Den service jeg tilbyder kunne de fleste selv gøre, men det tager tid og spørgsmålet er mange gange om man som fx. webshop ejer ikke hellere ville bruge sin travle tid på noget andet end trivielt linkbuilding.

Når det er sagt så tilbyder vi ikke rådgivning på SEO området (der er som sagt rigeligt med selvudnævnte SEO eksperter herinde) - så jeg anbefaler altid at har eller får lavet en eller anden form for seo og herunder linkbuilding strategi. 

Vi er bare "hænder" for at spare dig tid.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Nu skal man så lige være opmærksom på at du nok ikke får meget linkbuilding for 299,- hos fx. Demib. Og i sidste ende er linkbuilding.... well linkbuilding

Men den type af linkbuilding i tilbyder har jo meget begrænset effekt, man skal selv efterfølgende bruge tid på at få profilerne indexeret...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Rasmus Lindgren:
om en af Demibs medarbejdere gør det (og spørgsmålet er om det ikke i sidste ende bliver outsourcet)

Jeg bryder mig virkelig ikke om, at du insinuerer, at vi bare outsourcer linkbuilding aktiviteter for vores kunder. Sådan arbejder vi ikke, så dine dum-smarte påstande kan du altså godt pakke sammen. Det er en klam måde at fremhæve sig selv.

Og ja, der ER MEGET STOT forskel på hvem der håndterer din linkbuilding! At sæte linkbuilding på autopilot til 299 er en fuldkommen misforstået måde at arbejde med dette vigtige element.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel deMib Svendsen:

Og ja, der ER MEGET STOT forskel på hvem der håndterer din linkbuilding! At sæte linkbuilding på autopilot til 299 er en fuldkommen misforstået måde at arbejde med dette vigtige element.

Hvis I ikke allerede outsourcer en del af dette, ville jeg da klart anbefale jer at gøre det, fra et forretningsmæssigt perspektiv ville jeg da synes det gav mening (I kan jo stadig lave al det analytiske og strategiske arbejde inhouse).

Som jeg har skrevet (flere gange endda) rådgiver vi ikke ift SEO. Vi er rå linkbuilding. De fleste af vores kunder er nogen der godt ved hvad det drejer sig om. Jeg tror ikke vi har mange der tror at vores links er de eneste de nogensinde behøver. Men som jeg også skrev tidligere, snakker vi her om kvantitet og at spare folk tid. Og til 299 er det meget tid man sparer.

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg bryder mig virkelig ikke om, at du insinuerer, at vi bare outsourcer linkbuilding aktiviteter for vores kunder. Sådan arbejder vi ikke, så dine dum-smarte påstande kan du altså godt pakke sammen. Det er en klam måde at fremhæve sig selv.

Jeg skal beklage hvis du føler at jeg insinuerer noget, det var bestemt ikke min mening. Når det så er sagt så håber jeg da vi kan holde debatten på et sagtligt niveau og undgå ord som "dum-smart" og "klam".


Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Men den type af linkbuilding i tilbyder har jo meget begrænset effekt, man skal selv efterfølgende bruge tid på at få profilerne indexeret...

Begrænset effekt...??? Hvad er det???
Alle links er som sagt ikke skabt lige, men "begrænset"?!?! Den type links vi laver har en effekt. Og ikke for at gentage mig selv... men det bliver jeg vist nødt til... hvis du mener at den tid du skulle bruge på at oprette dem er mere end 299 værd, ja så har vi et produkt der udfylder det rum.
Side 3 ud af 7 (63 indlæg)