Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Outlook 2010

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har e-mail konto hos mono.net og har da også fået oplyst navnene på ind- og udgående servere (er den samme (mærkelig nok)) - men.... de har IKKE oplyst mig portnummeret på serveren til den indgående mail. Supporten er desværre ikke ret hurtig (live) - så jeg vil høre af om nogen hr i forummet kan hjælpe mig med de manglende oplysninger?

På forhånd tak.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle grund til at tro at de ikke bruger standard porten (Som afhaenger af om du bruge pop3 eller imap). Og hvis de goer det behoever du ikke udfylde port nummeret.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for rådene. Thunderbird har jeg haft kik på og har intet imod at skifte den ud med outlook hvilket jeg faktisk tidligere har forsøgt, men der var problemer med at kunne importere pst. filen over i thunderbird.  (brugte thunderbird guiden).

Grunden til at jeg benytter outlook er udelukkende dens muligheder for at kunne benytte REGLER OG BESKEDER hvilken er en stor hjælp når man får mange mails. Mener faktisk at thunderbird kan det samme men hvis ikke jeg kan få importeret data fra outlook kan jeg intet gøre.

M.h.t. thunderbird så mener jeg nu at den skal have præcis de samme oplysninger m.h.t. portnumre som outlook. Hmmm??

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver der jo spurgt til portnummeret på den INDgående...
Det vil sige at det er port 110 hvis det er pop3 og de benytter standardporten

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis. Men desværre virker den heller ikke, så jeg aner faktisk ikke hvad der sker i øjeblikket. Jeg har fra mononets support  fået oplyst servernavne på indgående og udgående. Jeg har fået oplyst portnummeret på SMTP serveren men ikke til den indgående server, som nu bliver nævnt til at være 110 hvilket jeg også selv mente var.

Har så sat min mailkonto op med oplysningerne og faktisk lade outlook automatisk søge efter lillelyst@lillelyst.dk serveroplysningerne på nettet men får hele tiden fejlmeddelelser.

Så jeg kan i princippet ikke se mine mails som kommer fra mine kunder(:

Har så prøvet at gå ind på min webmail hos mononet.dk og der modtager jeg ej heller mails selv om jeg jeg ved der er sendt mails til adressen - så jeg forstår virkelig ikke hvad der egentlig foregår. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

MRMARIAN07:

Lige præcis. Men desværre virker den heller ikke, så jeg aner faktisk ikke hvad der sker i øjeblikket. Jeg har fra mononets support  fået oplyst servernavne på indgående og udgående. Jeg har fået oplyst portnummeret på SMTP serveren men ikke til den indgående server, som nu bliver nævnt til at være 110 hvilket jeg også selv mente var.

Har så sat min mailkonto op med oplysningerne og faktisk lade outlook automatisk søge efter lillelyst@lillelyst.dk serveroplysningerne på nettet men får hele tiden fejlmeddelelser.

Så jeg kan i princippet ikke se mine mails som kommer fra mine kunder(:

Har så prøvet at gå ind på min webmail hos mononet.dk og der modtager jeg ej heller mails selv om jeg jeg ved der er sendt mails til adressen - så jeg forstår virkelig ikke hvad der egentlig foregår. 



Hej MRMARIAN07,

Har du set flg. side hos mono.net?
http://forum.mono.net/viewtopic.php?f=52&t=1023

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja den er fulgt 100%.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at send en tom mail til echo@sunet.se

får du ingen mail tilbage så fejlmeld det til mono

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael_N. Jeg kan simpelthen ikke sende fra outlook p.t. hverken modtage eller sende. Har ikke engang kunne finde et telefonnummer på mononet.dk`s support da jeg har brug for flere svar en dem jeg reelt modtage via deres support som nogen gange ikke har været fyldestgørende. Måske skulle jeg helt droppe dem som e-mail udbyder og så blot have hjemmesiden der? 

Hvilke erfaringer har I gjort jer? Hvor har I jeres e-mail server stående?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en andan mail du kan prøve med?

så att man ved at din forbindelse er i orden.

Hade du også problemer med din webmail?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)