Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles opfattelse af kopierede tekster !?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har en blog om mode som jeg lavede for lidt over en måned siden. Jeg bruger facebook og jubii til at lave lidt reklame for bloggen.

Inde på jubii kan man have en blog, og denne blog bruger jeg til at kopier nogen af mine egne tekster fra min egen blog, over i, hvorefter jeg linker videre til min egen blog... Mit spørgsmål går så på, hvordan google opfatter kopierede tekster?? Kan jeg på nogen måde gøre sådan at google ved, at teksterne på jubii er taget fra min blog, så google ikke tror at min blog stjæler andres tekster.

Jeg håber det gav mening, og i kan hjælpe mig lidt med det.

På forhånd tak.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, spørgsmålet giver god mening. Du skal lade være med at kopiere dit eget - eller andres indhold. Læs om dublicate content her.

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Ja, spørgsmålet giver god mening. Du skal lade være med at kopiere dit eget - eller andres indhold. Læs om dublicate content her.

/JG

Alternativt, skal du bruge din jubii blog, til at skrive nogle forord, for dit rigtige indlæg på din blog, og så linke hen til din blog. Lidt i stil med nyhedside 180grader, eller AminoBuzz
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge.

Jeg tænkte nok det var en dårlig ide, så jeg har lige slettet de kopierede tekster på jubii ;) Anyways, ja jeg skriver noget forordslignende og linker videre til den egentlige tekst på min blog. Det må nok være det rigtige at gøre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)