Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips og tricks

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

Jeg har lavet denne hjemmeside http://www.newcashinc.com, og jeg vil derfor gerne høre omkring jeres mening og placering af adsense osv.

Hilsen Yupsdk

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er sådan set ok

krydslinks med jeres søgeord kunne dog hjælpe siden op ad google

lav ordbog omkring ord , hver gang et ord på siden linker det til anden siden , da side laves øverste h1 med dette ord og på siden forklares ordret igen , med en masse interne links der går til disse sider kommer du højt op på grund ord

nyheder nye produkter søg for de ligger ud side 10 nyeste derved god links struktur til nye sider og nyheder vil alle gerne læse

få det højere op ad få det ud i rss og feed steder din siden denne her mener jeg bl.a. sæt den i din profil og udfyld profil mindste 80% så ser google denne rss http://newcashinc.com/feed/rss

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er en autoblog, og bruger et plugin der hedder WP Robot, så vil jeg hører om det er godt for SEO at den skriver titlen 2 gange?

Ved ikke hel men fik ikke svar på om mine adsense er placeret ordenligt, om det er noget som kunne få jer til at klikke på dem hvis i ikke vidste det var adsense?

- Yupsdk

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Google lukker og slukker din AdSense konto hvis de opdager, at du kører reklamer på en automatiseret side (og det gør de). Skype-Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak rådet :P

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Google lukker og slukker din AdSense konto hvis de opdager, at du kører reklamer på en automatiseret side (og det gør de). Skype-Smile

Kom lige forbi.

Vil gerne have overstående uddybet. Hvad mener du med automatiseret? CMS eller hvad ? 

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:

Kom lige forbi.

Vil gerne have overstående uddybet. Hvad mener du med automatiseret? CMS eller hvad ? 

Nej, du kan sagtens benytte et CMS. Problemet består i eventuelle plugins til Wordpress og des lignende, hvor der automatisk bliver skabt content til siden hver time, hver anden time eller hvad man nu sætter plug'innet til. Sådanne plug-ins kan du Google dig til under navne som WP-Robot og TopicStorm. 

Indsætter du Adsense på sådanne sider, bliver du bonget. Google vil ikke videresende folk til spam-sider, og de vil heller ikke have deres reklamer på dem. Skriver du dit content selv, er der ingen problemer. Wink

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Masser af sider bliver handlet på flippa.com netop foreberedt til Adsense med WP-Robot og TopicStorm det har jeg aldrig hørt der skulle være problemer med.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Yupsdk:

Da det er en autoblog, og bruger et plugin der hedder WP Robot, så vil jeg hører om det er godt for SEO at den skriver titlen 2 gange?

Ved ikke hel men fik ikke svar på om mine adsense er placeret ordenligt, om det er noget som kunne få jer til at klikke på dem hvis i ikke vidste det var adsense?

- Yupsdk

Hos mig er reklamerne slet ikke relevante, ved ikke om G har lidt svært ved at finde ud af hvad siden handler om.

Men nej, jeg ville ikke klikke på reklamerne, dem til højre er for tydelige reklamer så dem toner jeg bare automatisk ud af mit hovede.

Din linkunit kunne man måske klikke på (hvis G fandt ud af at putte relevante links), men hvis jeg var dig ville jeg ændre farven til sort så det blev mindre tydeligt at det var reklame.

Og så på min skærm ser det ud som om baggrunden på linkunit'en er 1 % anderledes end den anden baggrund, hvilket er lidt forstyrrende - men måske er det bare mine øjne som er trætte Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)