Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m."

Nogle som kan anbefale et gratis bogføringssystem ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 17.946
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 3.505
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet 13-07-2012 kl. 20:21

Hvis det skal være gratis ville jeg vælge sigma.

Amino-karma 6.982
Fra Sorø
Tilmeldt 21. jun 06
Indlæg ialt: 1.799

john sommer
Fra joma company
Skrevet 13-07-2012 kl. 20:44

Hej Stefan,

Det du pt. har brug for ser jeg er alene at holde styr på dine bilag omsætning og dækningsbidrag da du tilsyneladende er leverandør af Web-sites !

Derfor ville jeg mene at du kunne have god gavn af WinFinans Small Busines prøv at google den og få dig et freeware bogføringssytem. Selv arbejder jeg med det og her er hvad man har brug for og som kan udbygges efter behov "Tænk stort og start småt" - du er velkommen til at kontakte mig hvis behov - jeg er bruger deraf ikke sælger af DET!  Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Amino-karma 220
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 59

Stefan K. Nielsen
Skrevet 14-07-2012 kl. 16:35
Ja det er rigtigt John. det som jeg søger er et forholdsvis simpelt program hvor jeg kan have mine faktura og bogføring/regnskab.

da jeg omsættes for omkring 30.000-50.000 om året ønsker jeg ikke noget løbende abonnement på online regnskaber, men er villig til at købe et program.

jeg syntes bare brugervenligheden er væsentligt nemmere på flere af online regnskaberne. så syntes Billys Betalingsmåde på prisen pr. faktura virkede rigtig god
Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: