Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver denne tekst mening om min SEO pakke

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter stadig væk ikke dit budskab den ene af mine samarbejdspartnere var taler ved Cebit messen i år så de ved nok hvad de laver, så det her og svare på ligegyldige input for at du bygger links er tidsspild for mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Jeg fatter stadig væk ikke dit budskab den ene af mine samarbejdspartnere var taler ved Cebit messen i år så de ved nok hvad de laver, så det her og svare på ligegyldige input for at du bygger links er tidsspild for mig

Det er i hvert fald ikke tids spild , for jeg har forstået du ikke har forstået mig

jeg prøver bedre at forklare , hvad jeg mener der skal stå noget ligne , vi spørger kunden hvad der er lavet  af SEO før og til retter os efter dette og laver det fuldt ud personligt som kunden ønsker.

jo mere der er lavet som jeg f.eks..jeg har lavet med min side www.stripdanmark.dk er der lavet meget , det kræver man spørger kunden grundigt første før man begynder 2 gange samme links så slettes begge nogle gange alle steder er ikke lige sådan at tjekke .

vis jeg skulle vælge en der skulle hjælpe var det en sat sig ned og vi begge 2 fik snakket og skrevet samme og hvor jeg videre formidlet hvad der er lavet og du spørger løs, det er svært at lave en standard løsning til alle da alle kunder næsten er forskellige

giv endelige feedback vis du ikke forstår mig, jeg håber du har forstået hvad jeg mener? Ellers skriv endelig igen med feedback som iværksættere hjælper man hinanden og jeg hjælper hjertes gerne dig med at forklare hvad jeg ikke forstår på siden

jeg forklare også hvad der skulle gøres ved teksten vis jeg skulle vælge dig som SEO leverandør, ved har du en del viden, det skal bare være mere personlig mod hver kunden , altså det skulle stå i teksten , at vi spørger kunden løs , alle elsker de får sin egen personlig seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
2 gange samme links så slettes begge nogle gange alle steder er ikke lige sådan at tjekke

Jeg syntes det er noget vås du skriver, hvorfor mener du, at 2 links samme sted = at de begge slettes?

Det kan være jeg tager fejl, men jeg kan ikke mindes du har deltaget i en tråd hvor du IKKE har et link til din stripperside (jo, man kan faktisk godt skrive ordet stripper uden det bliver et link), så hvis det var tilfældet, at mere end to links på samme side udgjorde en risiko, så var du nok strøget ud for længst :-)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Mikael christiansen:
2 gange samme links så slettes begge nogle gange alle steder er ikke lige sådan at tjekke

Jeg syntes det er noget vås du skriver, hvorfor mener du, at 2 links samme sted = at de begge slettes?

Det kan være jeg tager fejl, men jeg kan ikke mindes du har deltaget i en tråd hvor du IKKE har et link til din stripperside (jo, man kan faktisk godt skrive ordet stripper uden det bliver et link), så hvis det var tilfældet, at mere end to links på samme side udgjorde en risiko, så var du nok strøget ud for længst :-)

Yes

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men Michael har ret i at det er vigtigt først at høre hvilken SEO der allerede er blevet gjort for en kunde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Oxkjær:

Mikael christiansen:
2 gange samme links så slettes begge nogle gange alle steder er ikke lige sådan at tjekke

Jeg syntes det er noget vås du skriver, hvorfor mener du, at 2 links samme sted = at de begge slettes?

Det kan være jeg tager fejl, men jeg kan ikke mindes du har deltaget i en tråd hvor du IKKE har et link til din stripperside (jo, man kan faktisk godt skrive ordet stripper uden det bliver et link), så hvis det var tilfældet, at mere end to links på samme side udgjorde en risiko, så var du nok strøget ud for længst :-)

Yes

 

Husk alle kunder er forskellige man tjekker , jo der er forskel om det er et forum portal hvor han videre formidler linket , jo mere der er lavet jo mere samarbejde kræver det, jeg mener ikke dette her forum ,men skriv endelige vis i ikke forstår mig , så prøver jeg bedre at forklare mig

jo længere man er kommet selv , jo mere er der lavet , og alle steder er der forskel om det er et forum mv.

jeg skrev bare man spørger kunden hvad der er lavet og seo forgår i tæt samarbejde med kunden og lige pludselige skal jeg svare 10 gange det samme , jeg må erkende jeg at jeg ikke  er god denne gang til at videre formidle mit budskab

det er fuldt ud ok , vis han skriver det er ikke personligt seo og køre ikke i tæt samarbejde med kunden , men men men , jeg tror bare han ikke har forstået mig, for han er en god SEO haj og hvad gør man ikke for en anden iværksættere for at hjælpe dem så de kan få flere kunder .

Han skal prøve at forklare sig lidt bedre på egen i sidste ende går det ud på at få fleste kunder og penge og dette gøres ved på egen side , vi indgår i samarbejde med kunden og kender vigtigheden at vide hvad gjort før , vi tager alle meget personligt og tilretter vores arbejde fuldt ud med dette indgående kendskab hvad der er gjort før

Hvordan du som iværksættere tjener mere , det er at formidle sit budskab og produkt så bredt som muligt og personligt rettet mod hver enkle kunde.

Nu må jeg videre med træning i dag , ud i luften måske svaret han for hurtigt tilbage eller misforstod mig vides ikke , men som iværksættere giver jeg gerne en hjælpende hånd ,når der er noget jeg ikke forstår på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

H∑nning:

Jeg har tilført lidt nyt til min side, og ville gerne høre om der er nogen der gider læse den, og fortælle mig om den giver mening, altså er det logisk det der står.



Undskyld, men det her bliver altså hårdt:

Din tekst holder ikke en meter.
Den er ekstremt dårligt formuleret, og jeg skal virkelig koncentrere mig for at finde hoved og hale i den.
De kommaer, du har sat, står som hovedregel forkert. Og der, hvor de skulle have stået, mangler de.
Du opdeler næsten konsekvent sammensatte ord i to - f.eks. skriver du "tekst optimering" i stedet for "tekstoptimering".
Allerede i første sætning bruger du et verbum ulogisk: "[...] jeg tilbyder nu en SEO pakke, som tilbyder det hele, [...]" Du tilbyder en pakke, men hvad tilbyder pakken? Logisk set kan en pakke ikke tilbyde noget som helst. Den kan indeholde noget. Så ud over at det giver en dårlig sprogrytme at bruge verbet tilbyde to gange med så kort mellemrum, er det heller ikke logisk.

Der er også faktuelle fejl. F.eks. skriver du, at én som ligger på side 16 i Google har link nr. 160+. Det holder ikke. Han har nr. 150+. Link nr. 160 er det nederste link på side 16. Den slags indlysende vrøvl, undergraver troværdigheden.

Men det største problem er faktisk hele tekstens struktur.
Du glemmer helt at tage udgangspunkt i modtagerens situation. I stedet starter du med at beskrive et problem, som du og dine samarbejdspartnere har - nemlig at andre ikke forstår sig på SEO. Min reaktion som potentiel kunde er: "So what - det er ikke mit problem - jeg surfer videre". En salgsside som jeres skal fange opmærksomheden på ingen tid. Derefter skal den fastholde interessen længe nok til, at kunden bliver købemoden. Dernæst skal den skabe et behov. Og til slut skal den guide den potentielle kunde til at handle.
I gør det stik modsatte. I starter med at fortælle om jer selv og jeres problemer. Så kommer der en udredning om en maler, jeg ikke kender. Hvis jeg bliver færdig med at læse om ham, kan jeg se, at I selv synes, I er billige. Endelig kommer det, der måske kunne interessere mig - pakkens indhold. Og så slutter I med et forbehold, der lidt skarpt kunne oversættes til: "Selvom du mod forventning skulle finde på at købe vores ydelse, så er du ikke lost - du kan godt slippe ud af saksen igen."

Kort og godt:

Tag siden ned, før den gør mere skade - og få én af dine samarbejdspartnere til at skrive en ny, målgrupperettet og handlingsorienteret tekst. Du har jo formentlig en tekstforfatter med til at skrive artiklerne? Hvis han har lidt pondus, skulle han nok kunne over gå det her juks.

God vind

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Hans

det har jeg gjort nu er det skrevet om så hvis jeg må ulejlige dig igen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning, du glemmer én vigtig ting.

KISS

Du har sikkert et virkelig godt produkt, men jeg gider ikke læse så meget tekst. Stil det op i punktform, og nogle afsnit. Fortæl mig hvad jeg får ud, og hvad resultatet af det så bliver for mig.

  • Du får X artikler
  • Du får X antal links
  • Du får en ny hjemmeside
  • Du får et design

Med alt dette opnår du bedre placeringer i søgemaskinerne.

Gør det mere simpelt, ellers så tror jeg virkelig ikke den side konverterer godt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H∑nning:

@ Hans

det har jeg gjort nu er det skrevet om så hvis jeg må ulejlige dig igen

Hej Henning

Du skal nok læse mit (og andres) indlæg én gang til.
Du har tilføjete mere tekst til en tekst, som i forvejen var for lang.
Du har stadig ikke fokus på kundens behov, og du "taler ned" til dem.
Gider du f.eks. selv lytte på én som siger: "Nu skal jeg forklare det på et jordnært niveau" (underforstået: "Så selv en tumpe som du kan fatte det, hvis du ellers gider lytte).

Formuleringerne er stadig kluntede.

Prøv at starte med at sætte det hele op i kasseform.
Placér måske din SEO-definition i en box yderst til højre med en "læs mere" knap til de, der stadig ikke har fattet det. På den måde undgår du at skræmme de kunder, der udmærket ved, hvad SEO er, men som blot mangler en leverandør.

Jeg tror, at du må erkende, at du ikke har niveauet til at skrive teksten professionelt selv. Det er der ikke noget galt i - det er jo bare et håndværk, du ikke mestrer. Jeg har selv i dag hyret en murer, som blandt andet skal udsikfte en solbænk, som jeg selv havde forsøgt mig med uden held...

Venlig hilsen

Hans

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)