Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver denne tekst mening om min SEO pakke

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilført lidt nyt til min side, og ville gerne høre om der er nogen der gider læse den, og fortælle mig om den giver mening, altså er det logisk det der står.

Jeg ved godt at jeg mangler et afsnit om højkonkurrence ord.

På forhånd tak

HL

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer linket selvfølgelig http://www.opti-web.dk/seo_pakke/ 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ingen bud på denne katastrofe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken type links fås

hvordan tjekker i at man ikke er der i forvejen de steder i tilmelder

hvad kan man regne med

hvor mange timer bruges

hvad sker vis man taber nogle vis tilmelder et links der er i forvejen dette sted

hvordan laver i samarbejde , hvor meget sættes kunden i ind hvad der sker

kan overhovedet ikke finde hovedet eller hale om hvad man får ud af denne ordning

jo mere den i skal arbejde for har lavet jo mere kræver det viden hvad i laver , for i ved ej alt hvad jeg har lavet og derved samarbejde og fokus på viden hvad den anden har lavet er yderste vigtigt dette kan jeg intet se der står om at samarbejder med hjemmeside ejer og laver det gennemarbejdet og spørger løs før i går i gang med SEO arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egenligt ligegyldigt hvordan og hvor mange timer der bliver brugt, 2 ord eller sætninger der er relevante for optimering at kundens chancer for et øget salg, ved at deres webside bliver bragt i position på de valgte søgeord.

Det er links med ønskede søgeord i blogs, artikeldatabaser og directories som keyword der linker til kundens side. Kunde modtager en rapport hver uge over arbejdet.

Man kan ikke garantere at links er holdbare forever, man må forvente et svind eftersom sider kan lukke ned.

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at koge teksten ned til minimum.
Istedet for at beskrive alt fra a-z så stil spørgsmål (hvor tit går du videre fra side 1?) 

I har kun en pakke, hvor man kan få helt ny hjemmeside + seo for 12.000kr
Hvor mange søgeord og longtail sætninger regner i med at få side 1 efter 1 år

Hvis malermester mortensen har en 8 årig side der ikke er tidssvarende, han har masser af undersider -
alle hans billeder er ikke komprimeret og navngivet.
I bestemmer jer for at give ham en ny side, med samme menu struktur, hvor i ligger alt materiale over ipå det nye system (hvis jeg har forstået det korrekt) hvor meget arbejds gejst har i så tilbage, med at søgeoptimere hans side de næste 12 Mdr (for 12.000)

Brændeovn med vandtank 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Det er egenligt ligegyldigt hvordan og hvor mange timer der bliver brugt, 2 ord eller sætninger der er relevante for optimering at kundens chancer for et øget salg, ved at deres webside bliver bragt i position på de valgte søgeord.

Det er links med ønskede søgeord i blogs, artikeldatabaser og directories som keyword der linker til kundens side. Kunde modtager en rapport hver uge over arbejdet.

Man kan ikke garantere at links er holdbare forever, man må forvente et svind eftersom sider kan lukke ned.

 

det ved jeg skam godt men vis nu den seo haj kommer til at tilmelde links steder hvor man er i forvejen og man mister nogle links da begge slettes lige senere da det ikke går med 2 links samme sted , hvad gør i så ? det er jo jeres fejl at begge så slettes så et grundigt samarbejde og fokus på hvad gjort er vigtigt ellers kan det direkte være skadeligt at begynde et samarbejde et gamle links har større virkning og når et gamle links slettes grundet 2 links samme sted mister man meget i seo

samarbejde og samarbejde kan ikke sig nok gange og spørg løs hvad lavet og tjek løs portaler hader tit man tilmelder samme links flere gange og man mister simpelthen for meget på det, jeg ville blive vred vis opdaget mister 3 gamle links og det skete meste sikkert fordi der et stykke tid var flere af samme links og nu er alle væk

samarbejde og samarbejde det kan ikke siges nok gange det skulle nærmeste stå som punkt 1 for det vil øge troværdigheden 300% folk elsker man gør alt personligt lige til dem ingen kunder er ens

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt fælge dig hvad du mener, og tager det til efterretning, vores foreløbige undersøgelser af diverse håndværkere sider viser at langt de fleste ikke har ret mange sider på deres websted.

Og hvis siden på 8 år ikke har opnået nogen placering der er værd og snakke om så kan man vist godt diskutere om indholdet af eksisterende side har nogen værdi.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

det ved jeg skam godt men vis nu den seo haj kommer til at tilmelde links steder hvor man er i forvejen og man mister nogle links da begge slettes lige senere da det ikke går med 2 links samme sted , hvad gør i så ? det er jo jeres fejl at begge så slettes så et grundigt samarbejde og fokus på hvad gjort er vigtigt ellers kan det direkte være skadeligt at begynde et samarbejde et gamle links har større virkning og når et gamle links slettes grundet 2 links samme sted mister man meget i seo

samarbejde og samarbejde kan ikke sig nok gange og spørg løs hvad lavet og tjek løs portaler hader tit man tilmelder samme links flere gange og man mister simpelthen for meget på det, jeg ville blive vred vis opdaget mister 3 gamle links og det skete meste sikkert fordi der et stykke tid var flere af samme links og nu er alle væk

samarbejde og samarbejde det kan ikke siges nok gange det skulle nærmeste stå som punkt 1 for det vil øge troværdigheden 300% folk elsker man gør alt personligt lige til dem ingen kunder er ens

Så længe vi har med mennesker og gøre så kan fejl opstå, men når resultaterne kommer så er det vel mundhuggeri og diskutere om man taber et link eller 2 på et sted.

Mine samarbejds partnere er højt kvalificerede, og har min fulde tillid, og derfor kan jeg også bære ansvaret for det arbejde der bliver lavet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Mikael christiansen:

det ved jeg skam godt men vis nu den seo haj kommer til at tilmelde links steder hvor man er i forvejen og man mister nogle links da begge slettes lige senere da det ikke går med 2 links samme sted , hvad gør i så ? det er jo jeres fejl at begge så slettes så et grundigt samarbejde og fokus på hvad gjort er vigtigt ellers kan det direkte være skadeligt at begynde et samarbejde et gamle links har større virkning og når et gamle links slettes grundet 2 links samme sted mister man meget i seo

samarbejde og samarbejde kan ikke sig nok gange og spørg løs hvad lavet og tjek løs portaler hader tit man tilmelder samme links flere gange og man mister simpelthen for meget på det, jeg ville blive vred vis opdaget mister 3 gamle links og det skete meste sikkert fordi der et stykke tid var flere af samme links og nu er alle væk

samarbejde og samarbejde det kan ikke siges nok gange det skulle nærmeste stå som punkt 1 for det vil øge troværdigheden 300% folk elsker man gør alt personligt lige til dem ingen kunder er ens

Så længe vi har med mennesker og gøre så kan fejl opstå, men når resultaterne kommer så er det vel mundhuggeri og diskutere om man taber et link eller 2 på et sted.

Mine samarbejds partnere er højt kvalificerede, og har min fulde tillid, og derfor kan jeg også bære ansvaret for det arbejde der bliver lavet.

der burde stå på siden at i sætter jer ind hvad der er lavet , vi laver personligt gennem tjekker hvad lavet og spørger kunden alle kan lave fejl , men der står intet om det på siden i gør en dyd ud ad gøre det meget personligt alle elsker man går op laver det personligt rettet lige netop til dig som kunde og da ingen ens kan man ikke lave en standard løsning altid

alle kan lave fejl er korrekt  vi er mennesker, men vis i skriver i spørger løs før man går i gang og gennem tjekker alt er kunden meget mere sikker på i er den rette at på begynde et samarbejde med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)