Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din taktik til at prioritere de sociale medier?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Google+ er der åbnet endnu en mulighed for at være social. Jeg føler mig snart helt forpustet i forsøget på at følge med. Hvordan styrer og prioriterer du din tid på de forskellige sociale medier?
Er du der efter interesse, fordi du bliver klogere eller fordi du "skal"?

Her er mine egne tanker ud fra de medier jeg følger:

  • Facebook fordi det er her "alle" er. Det her jeg har den primære kontakt til de mennesker som følger min bog
  • Twitter: Her bliver jeg klogere på SEO, sociale medier og finder spændende artikler (jeg lytter mest)
  • LinkedIn: Fordi jeg skal? Jeg har ikke helt luret hvad det kan og hvorfor jeg er der.
  • Google+: Fordi jeg kom ind i varmen sammen med en masse andre Aminoer - jeg ved ikke helt hvad det kan endnu
  • Instragram: Fotodeling, primært privat
  • Flickr: Samme som Instragram
  • Amino: Giver sig selv

Jeg har til tider min twitterstrøm åben når jeg sidder på computeren. Ellers checker jeg den fra telefonen når jeg har en pause på arbejdet - resten logger jeg på ved lejlighed. Facebook og Google+ dagligt, Amino næsten dagligt, LinkedIn på ugebasis. Flickr og Instragram ved lejlighed.

Hvad gør du? Er du online hele tiden? Hvordan og hvorfor giver du de forskellige sociale medier prioritet?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I choose to outsource some and follow only what is the most valuable "goodies"

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desvære ikke på nogle af dem, men skal da snart lave facebook og twitter kontoen så jeg kan følge med, pt er det kun Amino kontoen jeg er på og som min profil siger, så er der ikke meget tid på den heller, det store arbejde på seo arbejdet som det hele handler om gør at familie livet sakker bag ud, men med en god todo liste gør at tiden udnyttes mere rigtigt, og det kan anbefales.Angel

 

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)