Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er I interesseret i at mangfoldigøre den politiske debat???

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.

Som et hyggeprojekt lancerer jeg snart Danmarks nye politiske debatforum.
Kort fortalt: Alle holdninger er velkomne. En forum hvor du kan lære at tage stilling eller prædike om man vil. Vælgere og etablerede politikkere skal side om side debatere emner til gavn for alle.

Vi har i MindMe lavet en rundspørge, der viste, at mere end 3 ud af 5 mener, at distancen mellem politikere og vælgere er for stor.

Der er ikke nogen penge til projektet, derfor søger jeg folk, der er interesseret i, at støtte mangfoldiggørelsen af den politiske debat. Støtte muligheden for, at den enkelte danskere nemmere kan blande sig i debatten. Sætte dagsordenen til en mere nuanceret debat.

Vi søger to ting:

1. En designer der vil lave et logo til forummet.

2. Sponsering af en plakat, der skal sendes rundt til relevante steder. Sponsoratet kan bestå i opsætning af plakaten grafisk, tryk af plakaten, udsendelse af plakaterne eller økønomisk støtte til distributionen.

Alle der støtter projektet får logo på plakaten, og får naturligvis credit på hjemmesiden med link.

Glæder mig til at høre fra folk, der vil være medvirkende til, at den politiske debat i Danmark nuanceres.

På forhånd tak.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)