Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ABP ødelægger Amino-side

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Ja ja, rolig nu med den store belærende moral-prædiken, ikk? Hvis du læser, hvad jeg har skrevet i mit første indlæg, så ville du også vide at jeg allerede har deaktiveret ABP for amino.dk. Jeg gjorde, som også allerede skrevet, blot opmærksom på det, for at spare andre brugere og supporten etc. for besværet med at bruge tid på at finde ud af det samme som jeg lige havde brugt tid på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

De kunne også bare fjerne reklamerne?

Ja? Og så sende en regning til at dække driftsomkostningerne til dig???

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jakob Röder:

Hej Thomas

Ja ja, rolig nu med den store belærende moral-prædiken, ikk? Hvis du læser, hvad jeg har skrevet i mit første indlæg, så ville du også vide at jeg allerede har deaktiveret ABP for amino.dk. Jeg gjorde, som også allerede skrevet, blot opmærksom på det, for at spare andre brugere og supporten etc. for besværet med at bruge tid på at finde ud af det samme som jeg lige havde brugt tid på.

Jeg har vel ret til at ytre mit mishag mod den grundholdning, der ligger bag overhovedet at have en adblocker i sin browser? Og så efterfølgende "fejlmelde" et site grundet den?

I min verden - og den har jeg ret til at ytre mig om - er adblockere en ytringsfrihedsbegrænsende ting. Det er de, fordi de fjerner eksistensgrundlaget for sites, der stiller gratis information, underholdning m.m. til rådighed for folket. Jeg respekterer fuldt ud, hvis du og andre ikke kan lide at se annoncer - men den eneste moralske løsning må være at undlade at besøge de sites med annoncer på.

Ellers kan det jo lige så godt siges ligeud på det omstændelige jyske, du ikke er så vild med: "Jeg bruger adblocker, for jeg vil have adgang til alt på nettet, men jeg gider ikke være med til at sikre, at det bliver ved at være tilgængeligt".

Om du kalder det stor og belærende moralprædiken eller ej, må du selv om. Jeg er også vældig irriteret over annoncer på for eksempel jp.dk, men jeg er dælme lykkelig for, jeg kan læse min avis der ganske gratis. Så jeg lever med, at jeg bidrager til deres eksistens online ved at se på annoncerne. Alt andet er - igen i min lille verden - dybt amoralsk.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Mark MK:
De kunne også bare fjerne reklamerne?

Ja - og kræve betaling af alle for læse med her. Et eller andet skal jo finansiere medarbejderne, udvikling og drift, ikke?

Kære Thomas, 

Mit indlæg du her citere var et ironisk forslag til trådstarteren, og altså ikke noget jeg forslog. Jeg gav dig i øvrigt 5 stjerner for dit indlæg, det må vidst ligesom præcisere hvad jeg mener?

Men som jeg tidligere har skrevet (Til en anden +'er)
Så er jeg glad for at der findes Plus profiler som dig - Så kan vi andre køre på frihjul... 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Kære Thomas, 

Mit indlæg du her citere var et ironisk forslag til trådstarteren, og altså ikke noget jeg forslog. Jeg gav dig i øvrigt 5 stjerner for dit indlæg, det må vidst ligesom præcisere hvad jeg mener?

Men som jeg tidligere har skrevet (Til en anden +'er)
Så er jeg glad for at der findes Plus profiler som dig - Så kan vi andre køre på frihjul... 

ØH?? Sådan opfattede det jeg det da også. Og kørte med på spøgen.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Mark MK:

De kunne også bare fjerne reklamerne?

Ja? Og så sende en regning til at dække driftsomkostningerne til dig???


Se venligst mit svar til Thomas - Men det kan da være jeg skal til at bruge flere smiley'er?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
ØH?? Sådan opfattede det jeg det da også. Og kørte med på spøgen

For fanden Skype-Blush

Nu var i bare to der havde svaret mig "negativt" så jeg tænkte at det ikke kunne forstås 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
Nu var i bare to der havde svaret mig "negativt" så jeg tænkte at det ikke kunne forstås 

Det viser bare, hvor svær ironi er, når det ikke kan krydres med et glimt i øjet og mimik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Mark MK:

De kunne også bare fjerne reklamerne?

Ja? Og så sende en regning til at dække driftsomkostningerne til dig???


Se venligst mit svar til Thomas - Men det kan da være jeg skal til at bruge flere smiley'er?

Ja, en smiley ville nok have hjulpetSmile Eller blot et udråbstegn!

Den dansk sprog er svær....men dejligt vi er enige...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Det viser bare, hvor svær ironi er, når det ikke kan krydres med et glimt i øjet og mimik.

Det klar ">svedbanken eller helt fint ;)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)