Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ABP ødelægger Amino-side

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Jeg kunne lige før simpelthen ikke finde ud af hvordan man sender en privat besked - ind til det gik op for mig at Adblock Plus (til Chrome) åbenbart opfatter hele det område på profilen som en reklame, og derfor havde fjernet det. Så var det jo nemt nok løst: Jeg deaktiverede bare ABP for domænet amino.dk

Men eftersom ABP vistnok er den mest brugte adblocker overhovedet, tænkte jeg at Amino udvikler team måske gerne ville have denne "fejlrapport".

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jacob! Det får vi lige kikket på. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jacob

Ja det må vi have kigget på og udvidet, så endnu mere ikke virker for folk der blokerer for at vi kan leve tjene penge til at udvikle Amino.

Så tak for tippet :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Röder:
Men eftersom ABP vistnok er den mest brugte adblocker overhovedet, tænkte jeg at Amino udvikler team måske gerne ville have denne "fejlrapport".

De kunne også bare fjerne reklamerne?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller deaktivere ABP på din profil side?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de her filtre mod dit og dat er i det hele taget irriterende. På min profil her på Amino hat jeg skrevet noget om "it-fag" og "fra start til slut". Men så grimme ord ma man ikke bruge, så ordene (jeg staver dem lig alternativt, så de ikke ryger ud her også) f-a-g og s-l-u-t er blevet slettet. De er åvenbart for grimme til sarte ører. Men gad vide hvor mange af brugerne der er engelssprogede?Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Ja det kan jeg godt se - jeg har nu fjernet både "fag" og "slut" fra filtret.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Ja Jakob - ABP ødelægger meget. Ikke kun din oplevelse af sitet - men også Aminos mulighed for at eksistere. Uden indtægter fra annoncer er der jo intet Amino.

Jeg synes, du skal slå skidtet fra og i stedet glæde dig over, at nettet er så ekstremt fyldt med ressourcer til dig, som du kun skal betale for ved at leve med, at der er annoncer på.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
De kunne også bare fjerne reklamerne?

Ja - og kræve betaling af alle for læse med her. Et eller andet skal jo finansiere medarbejderne, udvikling og drift, ikke?

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja, jeg kan godt se dilemmaet :)

Men tænkte at det under alle omstændigheder ville være en win-win for Amino og brugere at få info om det frem. Så kan brugere fx bare deaktivere filter for Amino.dk, som jeg har gjort - og alle skulle være tilfredse :)
Det tog mig bare lidt tid at gætte mig til, at filter havde fjernet noget - Det har jeg aldrig lagt mærke til før. 

Vh Jakob 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)