Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ude af google, hvorfor? måske panda, DC eller andre fejl

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
omvendt handler det jo også om at være synlig og blive set, er man ikke det (også i lavsæsonen) vil man tabe kunder på det.

Du har ret og det kommer helt sikkert også til at koste kunder, men skaden kan forhåbentlig begrænses.

Når fejlen er rettet (forhåbentlig i morgen) hvor lang tid skal jeg så forvente at der går, før den igen er indekseret?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Bidault:

KTJ-Media.dk:
omvendt handler det jo også om at være synlig og blive set, er man ikke det (også i lavsæsonen) vil man tabe kunder på det.

Du har ret og det kommer helt sikkert også til at koste kunder, men skaden kan forhåbentlig begrænses.

Når fejlen er rettet (forhåbentlig i morgen) hvor lang tid skal jeg så forvente at der går, før den igen er indekseret?

Det er meget svært at spå om, men Google ved jo allerede at din side findes, og du kan være sikker på at de helt sikkert (også nu) prøver at se om den fejl 500 nu stadig også er rigtig. så du bliver helt sikkert crawlet ret hurtigt. Hvor hurtigt du bliver crawlet kommer dog an på hvor mange links der er på din hjemmeside, om linkstrukturen er i orden, om der er dobbelt indhold som også lige skal crawles, og hvor meget du linker til hjemmesiden fra eksterne kilder og ja mange andre ting.

Og derefter skal siden jo indekseres, om det sker med det samme eller om 14 dage, kan jeg ikke sige noget om. Men der kan godt gå op til 14 dage før en crawlet side vises i Googles resultater. (Det er det længste jeg har set gennem tiden).

Jeg vil skyde på at det vil gå forholdsvist hurtigt.

Men du skal bare arbejde på at få linket til siden, især fra flere forskellige kilder, og ja i hvert fald langt flere end dem du får links fra nu. Jo flere kilder jo bedre, og jo mere du linker til de enkelte sider jo bedre er det. find typisk minimum 1-3 kilder der kan linke til en url. med kilder mener jeg domæner. har du derfor 20 sider, skal du finde minimum 60 forskellige hjemmesider der kan linke til de enkelte sider. Det er selvfølgelig bedre hvis det er flere.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Bidault:
Når fejlen er rettet (forhåbentlig i morgen) hvor lang tid skal jeg så forvente at der går, før den igen er indekseret?

Hvis jeg var dig ville jeg først rette fejlen, så dobbelt, triple og quadruple tjekke at den nu også var helt rettet og at sitet er 100% klar til Google igen.

Derefter ville jeg anmode google om en ny vurdering af hjemmesiden og krydse fingre for at en venlig sjæl derinde hjælper siden tilbage hvor den hører til i søgeresultaterne. Det tager tid at genvinde resultater nogle gange, så bed om al den hjælp du kan få:-)

Og så ville jeg satse på nogle løbende gode indgående links i de næste uger og måneder som nævnt af andre i tråden.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle fejlen være rettet. Hvis nogen mener at den stadig er der, så sig endelig til. Når vi når for langt ned i kode og server fejl, så rækker mine egne evner ikke langt, så tak for den gode hjælp.

Og Anders tak for din input og en mere passende overskrift. Jeg er glad for at det ikke primært var pga. DC, for så lå er en endnu større opgave på hastelisten.

Jeg prøver også at anmode Google om en ny vurdering, og får lavet lidt flere links osv. (gik såmænd i gange allerede da jeg opdagede at der var et problem)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får nu fejl 404 siden ikke fundet.

Når du tester via nævnte værktøj, skal siden returnere en en 200 header. alt andet er en fejl som der ikke skal være :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Den skulle være i orden nu. Du har været på lige de 2 minutter, hvor vi skulle have noget kode på til bekræftelse af Google webmaster tools, og det fungerede åbenbart ikke sammen med htacces filen, så siden var nok nede, mens jeg lige bekræftede.

Men NU er den fin igen og jeg får også 200 koden, når jeg tester med det nævnte værktøj :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:

Hej Kim

Den skulle være i orden nu. Du har været på lige de 2 minutter, hvor vi skulle have noget kode på til bekræftelse af Google webmaster tools, og det fungerede åbenbart ikke sammen med htacces filen, så siden var nok nede, mens jeg lige bekræftede.

Men NU er den fin igen og jeg får også 200 koden, når jeg tester med det nævnte værktøj :-)

Jeg siger det lige igen: 

Anders Saugstrup:
Hvis jeg var dig ville jeg først rette fejlen, så dobbelt, triple og quadruple tjekke at den nu også var helt rettet og at sitet er 100% klar til Google igen.

:-) Det er super vigtigt at det hele kører inden du beder om ny vurdering, så tag dig tiden til tjeks inden du gør det.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har tjekket efter bedste evne med det online værktøj (flere gange) og fået en programmør til at tjekke.

Er der andet jeg bør gøre, nu du nævner det igen? :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:

Hej Anders

Jeg har tjekket efter bedste evne med det online værktøj (flere gange) og fået en programmør til at tjekke.

Er der andet jeg bør gøre, nu du nævner det igen? :-)

Det er sikkert fint. :-) Jeg blev bare skræmt af at du skrev det var i orden og så var der fejl 404. 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk! Der er allerede nu indekseret 30 sider. Gode rankings er dog gået i fløjten, men da der sikkert stadig er mange links osv. til siden, skal jeg nok få den på fode igen.

Tak for hjælpen til alle der har bidraget til at få gjort www.kalendergaver.dk synlig i søgemaskinerne igen. Man kan jo ikke være ekspert i det hele :-)

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)