Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kører Amino også ufattelig dårligt hos jer?

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

For at i ikke tror jeg bilder jer noget ind, så optager jeg lige dette her og lægger det online om lidt.

De bedste hilsner

Martin

Hehe ja det kan du nu godt bilde mig ind :) Aktier i et kamera firma? Stick out tongue

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen tvivl om at det er noget der sker for nogen og ikke for andre.
Jeg siger ikke at det er jeres skyld, fejlen er hos os, men det er sgu underligt.

Prøv at se denne video der viser hvordan Amino kører fra Florida:
http://screencast.com/t/kp0OMh4sTR7

Sådan kører det for mig 95% af tiden og ja, nogle gange oplever jeg også fejl eller at serveren hoster, men det er måske et par gange om ugen.

Vi må sætte genierne på overarbejde for at løse det.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger XP med Chrome normalt.

Martin, det kunne godt handle om noget geografisk, fx. Nordsjælland kontra Sønderjylland eller Fyn, men det holder måske ikke helt, hvis Thomas Rosenstand er i USA og oplever samme periodiske bøvl.

Nogle gange er der også andre sites, der hænger hos mig end blot amino, men oftest skriver Chrome, at den står og venter på amino.dk (det står nede i venstre hjørne). Her tirsdag aften kører det fint, men det gjorde det ikke tirsdag morgen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino kører bestemt ikke hurtigt her - load af nye sider tager op til 10 sek.

Har prøvet med Firefox og Internet Explorer og oplever ikke den store forskel.

Sidder på en 50/10Mbit.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer med en 25/5 linie.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror roligt vi kan slå fast at det ikke handler om båndbrede i forbrugerens ende, jeg sider til dagligt på en 100/100 professionel fiberlinie (altså ikke et eller andet energiselskabsklamp af en bredbåndsforbindelse) og jeg oplever problemet nogengange. De gange jeg oplever det gør jeg det typisk en 4-5 gange i træk, så der er ingen tvivl for mig om at det er en periodisk fejl der viser sig når man foretager skriveoperationer til databasen.

Om i kan bruge den viden eller ej er op til jer, mén det er der i har jeres fejl ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg tror roligt vi kan slå fast at det ikke handler om båndbrede i forbrugerens ende, jeg sider til dagligt på en 100/100 professionel fiberlinie (altså ikke et eller andet energiselskabsklamp af en bredbåndsforbindelse) og jeg oplever problemet nogengange. De gange jeg oplever det gør jeg det typisk en 4-5 gange i træk, så der er ingen tvivl for mig om at det er en periodisk fejl der viser sig når man foretager skriveoperationer til databasen.

Om i kan bruge den viden eller ej er op til jer, mén det er der i har jeres fejl ;)



Det er der heller ingen der har antydet eller skrevet.

Mit gæt er at det er et valg/indstilling brugeren har lavet på Amino, der gør et eller andet.
Der er mange, inkl. mig selv der ikke har problemerne.
Vi arbejder på at finde fejlen.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det er der heller ingen der har antydet eller skrevet.

Jeg klandrer ingen ... jeg brokker mig ikke engang, når jeg surfer rundt på Amino er det for det meste en del af min pause og derfor har jeg ingen deadlines jeg skal nå, så hvis det tager et par min for et nyt indlæg at gå ind så er det fint nok ... så drikker jeg lidt mere kaffe imens istedet :-)

Så mit input var udelukkende tænkt som en hjælp :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ok, ingen panik. Det er bare mærkeligt at ikke alle har problemer.
Nuvel, vi finder fejlen.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)