Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kører Amino også ufattelig dårligt hos jer?

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslag:

Kunne man forstille sig man udvalgte 10-15 testpersoner som man så målte specifikt på? Ved ikke om det kan lade sig gøre, vil da være den første som melder mig som test person skulle det kunne føres ud i den virkelige verden.

/allan

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever også en del problemer.

  • Jeg modtager ofte en fejlmeddelelse - dette kan dog fixes med F5 - men det tager alligevel 3-4 sekunder længere tid at læse det man klikkede på.


  • Amino går også hos mig ufattelig langsom. Min forbindelse er en 50/50 forbindelse, seneste test viser: 52/75 (ja - profiber smider meget mere upload afsted end download Smile1) - Jeg bruger FF 5.0 på styresystemet Win7.


  • Det er faktisk så slemt at jeg af og til har 2 faner inde på Amino, hvor jeg åbner en tråd i den ene fane, og en anden i den anden fane :D Det høre dog til sjældenhederne, men det passer ofte med at der lige er 2-3 tråde jeg vil læse på forsiden, når jeg har læst den første færdig, er de andre loadet færdig, og jeg kan læse uden ventetid :)

Jeg elsker dog Amino trods dets til tider langsomme setup - da jeg simpelthen nægter at tro på det er mit eget setup :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Det med at den står og loader ved indlæg, er det udbredt? Har ikke selv oplevet det, men nu ser jeg det omtalt for anden gang. Så meld lige hvis det er noget I oplever ofte.

Oplever det relativt ofte -

har 60/60 Mbit fra Energi Midt
Problemet med hastighed forekommer i både Firefox 4, Firefox 5, IE 9, Google Chrome
Windows 7 og havde også problemer på min gamle XP.

Problemer er blandt andet det nævnte side loader ved ny post af indlæg hvilket er det mest irriterende, men også at man ofte skal vente et par sekunder før siderne loader. Især forsiden kan være en bøvs at komme igennem.

Mine DNS indstillinger har jeg også forsøgt at lave om, og jeg har kørt både i privat browsing, flushet temp files osv.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også, her på det sidste, oplevet meget lange svartider ved oprettelse af nye indlæg. Den fejler dog ikke, som det før er set, der går bare lige et minuts tid før indlægget er postet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Også periodiske hastighedsproblemer hér.

Windows 7. Browser er ligegyldig for hastigheden, Chrome, FireFox eller IE...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige: Jeg kører Mac og Firefox 5, når jeg er på Amino.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Amino kører nogenlunde hurtigt hos mig med én undtagelse: Når jeg skriver et indlæg og poster det, står det hele og hænger i op til et par minutter, før indlægget er postet. Det problem blev løst for nogle måneder siden, men nu er det tilbage for fuld styrke. Det hænder, det får mig til at opgive at poste et indlæg.

Jeg har præcis samme oplevelse, jeg vil tro at det skyldes at Amino kører på et database cluster hvor read og writes foregår til forskellige servere, hvorfor at write query serveren nogen gange er belastet og så optår føromtalte. Det underbygges desuden yderligere af at nogen gange når man kommenterer i en tråd går der et par sek. før indlægget bliver tilgængeligt, dette kunne være den tid det tager for hhv. read og write serverne at synkroniserer. Jeg kender ikke det faktuelle setup, men det er mit bud på hvordan det er strikket sammen :-) (løsningen er så at der skal mere kul på write-serveren og at frontend evt. skal kodes om så den ikke står og venter på den, men blot går videre med en besked om at indlægget vil være synligt om eks. 10 sek)

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har problemerne på følgende:

1gbit fiber på dagjobbet, windows 7, Firefox 4 og 5, plus IE 8 og 9
30mbit fiber på hjemmepinden, windows 7, Firefox 4 og 5, plus IE 8 og 9

Det er primært ved post af nye indlæg, men det er også når man bare fræser rundt på siderne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

For at i ikke tror jeg bilder jer noget ind, så optager jeg lige dette her og lægger det online om lidt.

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)