Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kører Amino også ufattelig dårligt hos jer?

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes Amino er et fantastisk sted, men serverne det kører på, lader til at køre ufattelig langsomt og ustabilt, eller er det kun mig der rammes af dette?

Nogen gange er det lige før jeg opgiver at bruge siden, men det ville trods alt være synd.

Jeg har testet fra flere forskellige lokationer og via forskellige platforme, samme problem.

Hvad siger i andre?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

lyn hurtigt fungere det hos mig , det er simpelthen super dejligt når tingene fungere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer i hvert fald :)

Mvh

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den samme oplevelse som trådstarter. Forskellige computere, opkoblinger, browsere styresystemer etc.

Meldingen er altid den samme fra Amino - nemlig at det går godt :)

Mine computere er ikke www-ready. Sådan er det bare Big Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer her.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

John Sahl:

Jeg synes Amino er et fantastisk sted, men serverne det kører på, lader til at køre ufattelig langsomt og ustabilt, eller er det kun mig der rammes af dette?

Nogen gange er det lige før jeg opgiver at bruge siden, men det ville trods alt være synd.

Jeg har testet fra flere forskellige lokationer og via forskellige platforme, samme problem.

Hvad siger i andre?

Undskyld.. Beklager...

Men jeg må holde med John Sahl her...

I min ende, blæser Amino forbi i et adstadigt pensionist tempo, men når den så svarer løber den dog lidt hurtigere end en vinbjergsnegl...

Enig... Amino har RIGTIGT mange brugere, rigtigt mange sidefremvisninger osv... Men det kan man da hardware'e sig ud af ikke? :) Lige nu kører det dog i Ford T 1930'er tempo :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Enig med John Sahl! Nogle gange render Amino lige så hurtigt som en skildpadde. Det er hamrende irriterende! Det ville hjælpe, hvis Amino blot var halvt så hurtig som Thorborgs mundtøj, når han udtaler sig i video-indlæg til BT og andre medier... !

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Også periodevise massive hastighedsproblemer her...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig kører det især langsomt når jeg poster indlæg. Ofte står den bare og loader og kommer ingen vegne. Så prøver jeg at åbne tråden jeg har postet i, i et nyt vindue, og min besked er dog oprettet.

Mener Martin skrev i en anden tråd at de var opmærksom på hastighedsproblemerne og at de arbejder på noget databaseoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hos mig kører det især langsomt når jeg poster indlæg. Ofte står den bare og loader og kommer ingen vegne. Så prøver jeg at åbne tråden jeg har postet i, i et nyt vindue, og min besked er dog oprettet.

Mener Martin skrev i en anden tråd at de var opmærksom på hastighedsproblemerne og at de arbejder på noget databaseoptimering.

Samme oplevelse her. Men fint at Amino er bevidst om det - så skal det jo nok blive tilrettet på et tidspunkt.

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)