Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg pengene rigtigt på SEO??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver fordi jeg har svært ved at finde ud af hvor/hvad man skal gører med hensyn til SEO. Jeg ville gerne ligge bedre på de organiske og ved ikke hvem man skal få hjælp af.

Er der nogen herinde der har erfaringer som de vil dele. Evt en billig måde at komme til at ligge bedre på de organiske.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at sige, og afhænger af om du selv vil lave arbejdet eller vil købe dig til det.. Men som Brian siger så start med at hente lightudgaven af omtalte bog, så du i hvert fald får dig et basalt kendskab til seo.. - Hvis du så vil ud at finde en prof. så kan du med det kendskab bedre kende fårerne fra bukkene, de seo-branchen er "noget broget"..

Men det aller vigtigste er, at få lavet søgeordsanalyser, og med den viden få givet de enkelte sider på dit site ind. titels der matcher de ord, du finder gennem dine analyser..

/Ulrik

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Du mangler backlinks, produktbeskrivelse og en liste over de søgeord og long tail søgeord der vil blive omsat til konverteringer.

Et lille tip er at benytte titel beskrivelsen, til dine vigtige søgeord.
Google viser 70 tegn i titlen, med læser op til 120 tegn.

Det samme med produktbeskrivelsen, husk at lave den unik, med dine søgeord/long tail.

Hvis du mangler hjælp til at få backlinks, opretter jeg løbende 100 backlinks med Page rank 4-9, for 800 ex moms.

Vh Boe

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

udgangs punkt lav branches side.

Giv den en vild på iværksættere lav verdens vildeste hjemmeside

her er lidt grundtips

kopiere hvad konkurrenterne alle øverste hvad gør de af SEO kig på det.

Masser af unikt tekst vigtigt for at vinde

kampen vindes ikke uden nogle kvalitets links

husk vær motiveret til at videre formidle dit produkt.

Husk SEO er en langsigtet plan der giver gevindets på langt sigt

her en tråd men par tips som jeg og nogle andre hvad der kan gøres af en

selv. http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har udgivet en SEO Starter Guide. Den er et godt udgangspunkt for begynderen.

Du skal dog passe på ikke at blive låst af regler i jagten på pagerank. Hvis du ender med at bruge mere energi på at få 400 ord på en side(Som er den anbefalede mængde) end på at skrive noget god, præcis og læsbar tekst er der noget galt. Og det vil ikke hjælpe dig til bedre ranking.

Metoderne du skal bruge til at få højere rank og konvertering fra dine SERP's kommer også meget an på den virksomhed du har. Social Buzz er fantastisk for SEO, men sælger du vandrør er det nok svært at få skabt hype på Twitter.

Links er stadig noget af det vigtigste, men her er det i høj grad kvalitet frem for kvantitet. Google kan nogenlunde gennemskue relevansen af et link, og tildeler det værdi herefter. Med andre ord er det fantastisk for Diesel hvis en håndfuld modebloggere linker til dem, men knap så værdifuldt at Lars' kranfabrik gør.

Når du kommer lidt længere med det har Corey Eulas lavet en rigtig god video på WordPress.tv: SEO Masterclass

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boe

Ville gerne have en snak med dig om du kan hjælpe os med lidt seo. kan jeg kontakte dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. også tilføje en blog til din side, hvor du skriver artikler om smykker - derfra kan du så linke specifikke udtryk til kategorien i webshoppen. Det bør give noget samtidigt med du har fokus på titlerne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det vi har oprettet 2 wordpress sider hvor vi skriver om ting som så linker sig ind på vores side synes bare ikke rigtig der sker så meget med hensyn til bedre placering. Skal vi købe flere sider med wordpress eller bruge noget andet vi er gået lidt i stå.

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Har sendt dig en pm

Hilsen Boe

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)