Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til realitet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en super idé til en ny dansk side, og ideen er drøftet med et par forretningsfolk, og 10 min efter var de med på ideen og klar på at skyde penge i projektet.

Det bliver en avanceret side, hvor der både skal udvikles applikationer til smartphones og mulighed for sms service.

Hvordan går jeg videre med et så stort projekt, uden fare for ideen bliver stjålet?

Et eksempel er, da ideskaberen til dba.dk startede, hvordan gjorde han det så?

DBH. Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kast dig ud i det med samme før eller siden får en samme ide som dig og vis er bange for at kaste dig ud er en ting sikker at ideen laves på et tidspunkt da udvikling i dag går stærkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg er slet ikke bange for at kaste mig ud i projektet, problemet er bare at jeg ikke selv er "nørd" nok til at kunne lave det.

Lad os sige Mark Zuckerberg ikke kunne kode tingene selv da han stablede Facebook på benene, hvordan havde han så båret sig ad?

Hilsen Frederik

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du skal ud og finde nogle, der kan supplere dig. Hvis du ikke kan programmere eller lave grafik, skal du selvfølgelig finde nogle folk til det.

Hvis du er bange for at din idé bliver stjålet, så kan du bede dem om at underskrive en hemmelighedserklæring.

Men som Mikael også er inde på, går udviklingen så hurtigt i dag, at du nok skal fokusere mere på at tage action end at skygge for din idé hele tiden.

Som en klog iværksætter sagde på et foredrag: Chancen for at nogen vil lægge lige så meget tid og energi i din idé, som du selv har tænkt er minimal.

Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for dit input.

Der er nok ikke andet at gøre, end hvad I siger, altså at springe ud i det.

Prøver at lave en ny tråd, for at finde nogle der kunne være istand til det.

Hilsen Frederik

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Selv tak for hjælpen.

Hvis du ikke vil røbe det offentligt, kan du tage kontakt til nogle personer eller firmaer direkte over mail, hvor du kort introducerer og så siden hen laver en stor projektbeskrivelse.

Men hvis du ikke længere tøver med at bringe ideen frem i offentligheden, vil jeg anbefale dig Amino Freelancer, hvor mange kompetente folk sidder på spring for at hjælpe dig.

Det virker mange gange mere effektivt end at oprette en tråd, når man ved, hvad man efterspørger, som du gør.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)