Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonrådgivning - omstillingssystem m.m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

I patientforeningen forstyrret.dk har vi en rådgivningstelefon der har åbent fra 19-21 hver onsdag. Vi har valgt at benytte almindelige mobiltelefoner med omstilling til formålet.

Nu har vi et ønske om at udvide ordningen og jeg er derfor på udkig efter et system, gerne online, som gør at vi kan omstille vores rådgivningsnr til andre telefoner, således at vore rådgivere kan have vagt på skift.

Umiddelbart har jeg overvejet at kontakte TDC, men min begejstring for det selskab og tanker omkring at de nok ikke lige er de bedste til prisen har afholdt mig fra det.

Derfor vil jeg høre om der er andre herinde der har erfaringer med noget som de kan anbefale.

Mvh.

Roar

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke firmafon.dk

- ellers har du ret i at tdc kan løse opgaven også, - bla. med ders scale løsning, alternativt noget der hedder flexconnect til lidt mindre løsninger... men prøv at kigge på firmafon, -hvis du ikke er vild med de der andre nogen.. Jeg har ingen personlige erfaringer med dem, men har hørt mange være begejstrede for dem.

/Ulrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roar,

Den løsning du efterlyser er i høj grad den vej telemarkedet bevæger sig i mod. Jeg sidder selv i et BtB teleselskab der skræddersyer løsninger til vores kunder.

Alle de store teleselskaber har i højere eller mindre grad en løsning der ville kunne virke for jer. Dog er dit ønske om at det gerne skulle kunne foregå online, noget som kun kan løses af 1 af de store teleselskaber.

Jeg er ny herinde og ved ikke om der er regler i mod det, men du må meget gerne tage kontakt til mig på tlf. 31 111 671. Jeg vil glædeligt rådgive dig lidt omkring hvad der bedst muligt kan imådekomme jeres ønsker.

 

Mvh,

Daniel Pedersen

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roar

Jeg er en af stifterne bag Firmafon som tidligere er blevet nævnt, hvis du har nogle spørgsmål eller andet er du velkommen til at fange mig direkte på ns@firmafon.dk eller ringe til os på 77344540 :)

Håber du finder en løsning der passer til jeres behov!

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for hjælpen.

Det er ikke helt korrekt at det kun er de store der tilbyder online løsninger. Firmafon.dk (går ikke udfra at de er en af de store) tilbyder en løsning der 100% foregår online. Den er jeg i øjeblikket igang med at teste.

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas!

Tak for dit svar.

Jeg er iøjeblikket igang med at teste jeres løsning. Jeg har dog et par spørgsmål - som jeg vælger at stille her - så får du/i også lidt mere reklame! ;)

Jeg har valgt demo udgaven der er gratis den første måned og uden binding.

Er det korrekt at der ikke betales noget viderestillingsgebyr ? Således at den udgift man har til firmafon.dk udelukkende er det månedlige abonnement ?

Derudover vil jeg sige at jeres løsning virker meget meget brugervenlig og hurtig at sætte op, og ikke mindre end 5 minutter efter jeg havde oprettet en konto havde jeg både et telefonnr, en opsat menu og viderestilling aktiveret. Det virkede omgående!

Jeg er ved at sammenligne med andre løsninger for at se hvad der er det mest optimale til vores behov.

Bedste hilsner

Roar

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Roar Johansen:

Hej Niklas!

Tak for dit svar.

Jeg er iøjeblikket igang med at teste jeres løsning. Jeg har dog et par spørgsmål - som jeg vælger at stille her - så får du/i også lidt mere reklame! ;)

Jeg har valgt demo udgaven der er gratis den første måned og uden binding.

Er det korrekt at der ikke betales noget viderestillingsgebyr ? Således at den udgift man har til firmafon.dk udelukkende er det månedlige abonnement ?

Derudover vil jeg sige at jeres løsning virker meget meget brugervenlig og hurtig at sætte op, og ikke mindre end 5 minutter efter jeg havde oprettet en konto havde jeg både et telefonnr, en opsat menu og viderestilling aktiveret. Det virkede omgående!

Jeg er ved at sammenligne med andre løsninger for at se hvad der er det mest optimale til vores behov.

Bedste hilsner

Roar

Hej Roar

Det er helt korrekt at du kun betaler det faste abonnement :)

Mange tak! Husk hvis du har nogle spørgsmål er vores support staff på linjen 77344540 hverdage fra 9-17 :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Hej Roar

Det er helt korrekt at du kun betaler det faste abonnement :)

Mange tak! Husk hvis du har nogle spørgsmål er vores support staff på linjen 77344540 hverdage fra 9-17 :)

Firmafon er ihvertfald værd at teste!

Jeg er flere gange blevet chorkeret over hvor langsom deres mail support er kl 23 om aftenen... Tror jeg ventede i cirka 2-3 min ;-)

På en fem-stjernet skala, vil jeg give dem en klar 10'er ;-)

Da jeg kiggede på telefon-løsninger, en hel basal med to "ansatte", så ville TDC have omkring 3500 om måneden + moms.. Hvor jeg tror jeg betaler 2-300 kr om måneden til firmafon..

Det er ikke tit jeg roser virksomheder, men for pokker, firmafon klare det sgu godt! ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)