Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønsystem, hvad er jeres erfaringer med danløn vs. alternativer?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har brugt danløn et stykke tid, men syntes det er meget svært at finde rundt i. Samtidig syntes jeg designet er umuligt og kundeservicen dårlig. Jeg er derfor klar til at prøve noget nyt. Jeg har kigget lidt her på Amino og det ser mest ud til folk taler om danløn og dataløn.

Er der ikke andre seriøse alternativer?

Er der andre der også syntes danløn er lidt svært eller skal jeg bare sætte mig bedre ind i det?

 

Hilsen Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Jensen:

Hej!

Jeg har brugt danløn et stykke tid, men syntes det er meget svært at finde rundt i. Samtidig syntes jeg designet er umuligt og kundeservicen dårlig. Jeg er derfor klar til at prøve noget nyt. Jeg har kigget lidt her på Amino og det ser mest ud til folk taler om danløn og dataløn.

Er der ikke andre seriøse alternativer?

Er der andre der også syntes danløn er lidt svært eller skal jeg bare sætte mig bedre ind i det?

 

Hilsen Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Jensen:

Er der andre der også syntes danløn er lidt svært eller skal jeg bare sætte mig bedre ind i det?

Du skal nok bare bare sætte dig lidt bedre ind i Danløb, for når først alle stamdate er på plads er det jo super let at bruge. Det tager jo kun 1-2 min at lave løn for en person.

Hvor hvor mange personer laver du løn for? 

Mvh

Ravn

 

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

6 ansatte.

Jeg syntes bare ikke det kan være rigtig at man skal bruge mere tid på at sætte sig ind i et online program. Det der gør mig lidt irriteret er at jeg syntes det er så ulogisk bygget op. Så jeg ville bare høre om der er nogle der kan anbefale nogle alternative programmer?

Fra Talura ApS
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg vil foreslå, at du prøver at kigge på lønsystemet Apanage, der findes på http://apanage.dk

Skulle du få problemer, er der altid venlig og kompetent support.

Med venlig hilsen

Egon Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg bruger Dataløn hos flere kunder og har ingen problemer med at anvende det. Af og til bruger jeg selv lidt løst personale - og da jeg er en doven hund, vælger jeg er at bruge ProLøn. Her kan man også logge sig på og lave løn. Men det fede er, at man også bare kan droppe dem en mail og skrive i klarskrift, hvad man ønsker sker omkring næste løn. F.eks. I denne måned skal xx have løn for 17 timer og yy for 11 timer. Bevares jeg betaler for servicen - og gør det gerne, for jeg gider ikke bruge min energi på det.

/Smile Hanne

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du finder, at Danløn er besværligt og ulogisk, så vil jeg ikke anbefale Dataløn/Multidata.

Herudover er Danløn klart det billigste alternativ.

Tonny

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg vil anbefale, at du kigger på Dataløn eller Lønadministration hos Multidata. Lønadministrationen er løsningen, hvor vi fungerer som dit lønkontor. Dataløn er den internetbaserede løsning, du kan evt. prøve at tilmelde dig vores gratis Webinar, hvor du nemt og hurtigt får en gennemgang af Dataløn og dets muligheder.

Du er også meget velkommen til at kontakte undertegnede på tlf. 7227 9019, så jeg kan fortælle dig om vores løsninger.

Med venlig hilsen

Tine Henriksen

Multidata

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Multidatas lønadministration: Lettere bliver det ikke. Det koster selvfølgelig lidt flere kr. end Danløn, men til gengæld skal du ikke sætte dig ind i noget som helst: Du kan bare maile eller ringe en gang månedligt (og det får du en SMS-reminder om). Samtidig er der den fordel, at Multidata også ordner AtP, AER, AES - altså de løse betalinger, som Danløn ikke tager sig af.

Dbh
Anette

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.


Nu ved jeg ikke lige hvordan du definere "dårlig kundeservice". Men hvis det er fordi du har ringet ind og spurgt hvordan man gør dit og dat. Så er det klart at de ikke ville kunne hjælpe dig, da de ikke yder support. 

Det ville simpelthen ikke kunne løbe rundt, når du nu kun giver kr. 12,50 pr. lønseddel

Med venlig hilsen

Bastian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)