Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er googles +1 knap et nyt tiltag i rangering af vores sider?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Lodberg:
Hvor mange danskere har Google kontoer som de konstant er logget ind på tror i ? Får det større betydning for internationale sider end for danske?

Jeg tror ikke det er ret mange her i DK som er logget ind på en googlekonto konstant, som vi ser det med facebook.

Men hvorfor skal man "+1 like" hjemmesider oh webshops i flæng, og når man kun kan "+1 like" dem man kender, så "+1 liker" man jo dem alle, og så er der ikke nogen der er fremhævet, frem for andre. Jeg tror ikke på det giver et kvalitetsresultat som kan bruges til noget.

Min webshop med salg af maling og tapet, vil jo ikke få nær så mange "+1 likes" som Kims Chips eller Coca Cola, fordi folk ikke gider have besværet med en maling side. Så hellere Kims Chips, fordi det siger mere om dig som person, end at du kan li en maling side.

Det er bare min mening om det, indtil jeg bliver overbevist om andet Angel

Dbh

Michael Haahr

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
... vil jo ikke få nær så mange "+1 likes" som Kims Chips eller Coca Cola, fordi folk ikke gider have besværet med en maling side. Så hellere Kims Chips, fordi det siger mere om dig som person, end at du kan li en maling side.

Så er det jo heldigt dit maler firma ikke er i konkurrence med dem, og det kan derfor være ligegyldigt om de får 10 eller 50.000 +1'er :-). 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart, at det nok ikke er fra dag 1, at de "almindelige" brugere vil oprette en Google konto, men det kan nemt blive lige så almindeligt som at have en facebook konto. Der er mange andre fordele i kontoen end bare +1. Google har jo hundredevis af apps og programmer der er rigtig gode.

Derudover er det ikke kun venner der kan +1. Så vidt jeg har forstået kan du kun se om andre venner har lavet +1, men resten tæller jo sandsynligvis også med hvad angår SEO. Og selvom man måske ikke får så mange som Kims Chips, så er to +1 vel bedre end ingen :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit syn på det er faktisk ændret lidt nu, er ret sikker på at det primært får betydning ifht. google+ brugere, der var snak om at bing og facebook skulle forenes, til en "all-in-one" løsning, så søgeresultaterne på bing var bestemt efter hvad dine venner besøgte og fandt interessant. 

Jeg tror Google har nappet konceptet, givet det en make-over og at Google+ bliver en integreret del af Google ved at alle søgeresultater engang i fremtiden bestemmes af hvad din omgangskreds har givet +'er til, besøgt osv.

Google er jo tydeligvis blevet overrasket over hvor populært Google+ allerede er blevet. Derudover så synes jeg ud fra de videoer, screenshots m.v. som jeg har set, at Google+ ser super brugervenligt ud. Når Facebook så samtidig mister brugere pt. så tror jeg ikke det er et udtryk for at folk ikke vil benytte sociale medier, det skal bare være på en måde hvor man ikke udstiller sig selv, hvilket er hele pointen i Google+, derfor bliver det en succes!

Venter ihvertfald spændt på min invite til Google+, begynder efterhånden at få tanken at det virkelig kan blive revolutionerende og samtidig gøre alle "lorte" siderne værdiløse. Der bliver rystet pose!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man koden, til at få det på sin side?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Så er det jo heldigt dit maler firma ikke er i konkurrence med dem, og det kan derfor være ligegyldigt om de får 10 eller 50.000 +1'er :-). 

Jeg ved hvad du mener Casper.

Men når mine venner eller andre, sidder og ser en af deres venner +1 på Kims Chips, vil de nok straks tænke; Ja jeg kan også godt lidt Kims Chips, de er gode. Og så +1´er de lige Kims.

Men ser de en af deres venner har +1 på maler-maling.dk så tænker de nok ikke så meget over det.

Så det jeg mener er, at jeg ikke vil få så mange kliks på den konto, som de store kendte brands. Men det er jo det samme på face. Men på face har det bare ikke betydning på min webshops placering på google.

Jeg skal ikke konkurrere med Kims på google. Men jeg skal konkurrere om +1 likes fra mine "venner" når de sidder og trykker. Det er dér jeg taber tror jeg Surprise

Håber det giver bare lidt mening i dine ører nu Geeked

Dbh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad forstår bruger google det til finde ud ad din hobby hvad køber denne hvad synes den slags personer om dette her

jo mere info adgang de har til jo mere personlige reklame kan du få der kommer til dig og google plus ser ud til for mig efter læst artiklen de prøver at få mere info ud ad dig lidt faretruede så mange info de kan få og hvilken reklamer bruger de dem til og hvem får dem , når man de begyndere mere og mere, men ved ikke hvor meget af alle tiltage jeg læste de ville prøve at bruge og hvordan det vil kun udvikling vises

ved ej om det bliver som facebook det er tit 10000000 gange barnligere end det er her, med kommentar med hvor meget kan ses og i forvejen lukkes nogle grupper eller har set grupper der oprettes med formål at tæske andre , men er lidt forvirret vil de lave et helt facebook?

Grundlæggende nævnes meget samme med facebook , men jeg er ikke en ørn til engelsk kan være jeg misforstod noget i artiklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
men er lidt forvirret vil de lave et helt facebook?

Ikke et helt facebook men en hel facebook konkurrent.

og måden jeg tror at dette +1 får indflydelse på dine placeringer, er at folk der trykker +1 på din side kommer til at dele din side med deres venner inde på google+, og hvis deres venner så også trykker +1 så og deres venner osv. kommer det helt sikkert til at påvirke dine rankings.

og ja jeg må lige sige at google har lært noget af apple MHT. markedsføring af google+ de bruger sgu anticipation marketing til at få folk helt op i det røde felt over google+, prøv selv at gå ind på google+ og prøv at skrive dig op som betatester.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)