Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er googles +1 knap et nyt tiltag i rangering af vores sider?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis +1 får betydning for ranking, så hører alting op, - og kvaliteten for søgninger vil falde tror jeg.. I mit hoved giver det jo ingen som helst mening at man kan sidde ude i SERP og +'e hele resultatlisten OG samtlige adwords reklamer uden at tilgå siderne..

Jeg mener klart at det er en ommer...

Og som det også bliver nævnt - så opfordrer det jo næsten til snyd og købte "likes"

/Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan skal det fungere er det med kommentar det kommer med så får google meget travlt  og fjerne hetz  kommentar men hvem skal betale for det koster ekstra penge at styre dette her ?

Hvad når en pige kalder en anden luder eller andre ting og skriver kommentar der ganske enkle bare er ondskabsfuld

bliver det kun likes , ja så kan folk købe og lige give stjerne når de er fordi deres google konto og så kan de købe nogle af deres venner

jeg kunne da godt tænke mig kende udvikling og prøve præge hvad de andre stripper må skrive om de andre stripper på min side, vis det opdages det er dem der skriver hetz kommentar

Er der en ekspert der ved hvad der sker ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst en del om +1-knappen efterhånde, men jeg sidder stadig tilbage med et meget væsentligt spørgsmål: Hvilket incitament har folk til at klikke på knappen? Med Facebooks "Synes godt om"-tilkendegivelser, er der jo et klart incitament, da det er med til at skabe ens online personlighed - men ved +1 ser jeg bare ikke idéen.

Men på den anden side, folkene hos Google skulle jo eftersigende ikke være helt dumme, så de har jo nok en plan med det ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Google vil gerne have en bid af den sociale kage. Google viser blandt andet ens venners +1'er i SERPS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har +1-statistik også fundet vej til Googles Webmaster Tools, opdagede jeg ved en tilfældighed her til morgen. Jeg er på linje med Anders, lad os vente og se tiden an. Min umiddelbare tanke er, at det bliver et voldsomt manipulations-ridt, hvis +1-tryk for afgørende betydning i forbindelse med rangering.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten er jeg endt på en eller anden eksperiment version af Google, ellers har de opdateret deres visningslayout. Mest iøjefaldende er URL er rykket op under titel. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Enten er jeg endt på en eller anden eksperiment version af Google, ellers har de opdateret deres visningslayout. Mest iøjefaldende er URL er rykket op under titel. 

Den er de fleste vist på. Den er i hvert fald på alle vores computere. Jeg synes det er lidt forvirrende, men det er nok bare tilvending.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Enten er jeg endt på en eller anden eksperiment version af Google, ellers har de opdateret deres visningslayout. Mest iøjefaldende er URL er rykket op under titel. 

Jeg ser det samme på hvis jeg bruger DK versionen af google .. bruger jeg eks google.ie ser den anderledes ud ;)

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan sagtens være at jeg har misforstået noget, men er det ikke kun ens google-venner der ser at der er givet +1 til siden. Både hvad angår AdWords og Organisk?

Hvis det er rigtigt hvorfor skulle det så få en SEO mæssig betydning?

Det er klar at ideen totalt failer hvis man kan købe sig til +1 der får betydning for SEO. Mon ikke Google har gennemtænkt dette og måske kviterer med straf til de sider der eventuelt benytter sig heraf?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)