Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potentiale til indtjening på hjemmeside om betting

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Da jeg ikke endnu har meget forstand på, hvor stort et potentiale min hjemmeside har til indtjening, og jeg har fået et tilbud om sponsorat fra en anden virksomhed, vil jeg meget gerne spørge jer til råds. Min side har ca. 350-400 besøgende om dagen, og hovedemnet omhandler sportsbetting.

Tilbuddet, jeg har fået, er så, at en gut vil indsætte reklamer for bookmakere på min hjemmeside - altså affiliate fra bookmakere. Dette betaler han så et beløb for hver måned, og han er dermed kommet med et forslag om en pris pr. måned. 

Jeg ved, det kan være utroligt svært at skulle vurdere en indtjening, med de informationer I har, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget I tror, jeg kan tjene, hvis jeg selv indsatte reklamerne fra bookmakerne? Hjemmesiden vokser hurtigt, og vi får flere medlemmer hver dag, og besøgstallene er konstant stigende. Da han samtidig tilbyder at skrive en del tekst til reklamerne, som google vel godt kan lide og samtidig får lidt reklame på hans hjemmeside (med flere tusinde medlemmer), er jeg blevet fristet til at tage imod hans tilbud.

Af hvilken størrelse beløb bør jeg acceptere et bud fra hans side?   

Mvh

Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være et højt bud!

Med 3-400 besøgende om dagen omkring et sådan emne, så skal du nok se på hvad du kunne få hvis 1% af de besøgende blev til kunder - og du selv stod for at have kampagner på siden. 

Det er svært at komme med et bud uden reelt at vide hvilken side det er, men 30-40 leads pr. måned på betting er et lavt bud på hvad du kunne opnå, umiddelbart i det mindste. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for et super svar. Hvor meget vil du tro, at et bookmaker lead i gennemsnit giver i indtjening? Skal bare have nogle tal, så jeg har nogle argumenter, hvis der skal forhandles lidt. Og da jeg ikke føler, at jeg selv har nok forstand på det, håber jeg på et svar fra nogen, som ved mere end mig.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Det er svært at komme med et bud uden reelt at vide hvilken side det er, men 30-40 leads pr. måned på betting er et lavt bud på hvad du kunne opnå, umiddelbart i det mindste. 

Jeg er ikke sikker på at 30 - 40 sigups pr. måned, er lavt sat. Jeg har lige kigget på siden, og det er helt klart en medlemsside. Så jeg gætter på at det nok ikke er 300 - 400 nye unikke besøgende pr. dag, men at der er tale om en hel del gengangere. Det synes jeg også man kan se ud af aktiitetsniveauet på forumet, og på Facebook "Likes".

Og hvis det oven i købet er folk der spiller i forvejen, må man formode at det er besøgende der allerede har mindst én spilkonto, og muligvis flere.

Jeg har ikke noget bud på hvad det skal koste, men jeg har bare svært ved at tro på 30 - 40 signups pr. måned, med det nuværende besøgstal.

Jeg er dog enig i, at beløbet skal være højt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Tak for et super svar. Hvor meget vil du tro, at et bookmaker lead i gennemsnit giver i indtjening? Skal bare have nogle tal, så jeg har nogle argumenter, hvis der skal forhandles lidt. Og da jeg ikke føler, at jeg selv har nok forstand på det, håber jeg på et svar fra nogen, som ved mere end mig.

Det er ikke svært at finde ud af. Det er bare om at gå ind på de enkelte bookmakeres hjemmeside, og klikke på "affiliate" sektionen.

De fleste opererer med revenue sharing, hvor du får en procentdel af overskuddet. Dette kan langt bedre svare sig, end at tage et fast beløb pr. signup. Problemet med dette er selvfølgelig, hvis dine tips er for gode, for så er der nok ikke så meget overskud Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Igang:

Også tak til dig for svar, jeg virkelig kan bruge til noget. Du har ret i, at de fleste besøg ikke er nye unikke, men derimod folk, der følger tipsne på siden. :)

De fleste bookmakere giver en betaling på 25% af overskuddet, så det må da siges, at kunne give en ret så god indtjening. Når nu I snakker om høje beløb - kan I prøve at sætte tal på? For det nuværende bud, jeg har fået, ligger i den gode ende af beløb med 3-cifrede tal - og det er månedligt vel og mærke :).

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
For det nuværende bud, jeg har fået, ligger i den gode ende af beløb med 3-cifrede tal - og det er månedligt vel og mærke :).

Her går jeg ud fra at du mener 3 nuller, for ellers er det for lavt. Men det er svært at sætte tal på sådan en aftale, og jeg tror faktisk at du ville være bedre stillet med dine egne affilate aftaler. Men der er så bare ikke nogen garantier for nogen indtjening.

Hvis du vælger at tage imod hans tilbud, vil alle dem der signer op naturligvis "tilhøre" ham. Hvis du så på et tidspunkt beslutter dig for at lave din egen aftale, får du intet ud af de kunder han har fået,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke 0'er, jeg taler om. Det virker ifølge jeres indlæg altså som om, at jeg er ved at indgå en rigtig dårlig deal. Også det med at kunderne kommer til at tilhøre ham, har jeg overhovedet ikke tænkt over.

Mon jeg vil komme længst, hvis jeg selv indgår affiliate aftaler med bookmakerne?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PB, men jeg er ret sikker på at du vil komme længst med dine egne aftaler.

Det ville jeg i hvert fald gøre, hvis jeg var dig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Du vil typisk kunne få 3-400 kr pr lead, hvis du selv laver affiliate aftalerne og når man tager dit besøgstal i betragtning, så vil jeg mene, at din side bør kunne generere mindst 4-8 leads pr måned - selom der er tale om mange gengangere blandt de besøgende.

Et bud på under 1.000 kr for affiliateannoncer er derfor en dårlig forretning for dig.

Vh Tom

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)