Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 1 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først vil jeg sige at jeg har været forbi denne side et par gange og læst forskellige indlæg. Synes det virker som en rigtig god side, hvor der kommer rigtig mange gode svar.
De ting som jeg har læst herinde gør kun at jeg er blevet endnu mere hooked på min egen iværksætterdrøm. (mangler dog stadig den berømte idé, men I kan tro hjernen bliver brudt)

Nå men nu til mit spørgsmål...

Jeg har tilmeldt mig et forretningsmøde i et MLM firma ved navn Scandi Consult/ SC Group. Er der nogen herinde som har nogen erfaringer med dette firma, det er jo næsten umulig at finde rundt mellem alle de firmaer som findes. Man har altid en lille frygt for at komme ind i et firma, som ikke kan leve op til de ting som de fx. skriver på deres hjemmeside.

Håber på nogle svar, så skal jeg nok komme med tilbagemelding på forretningsmødet som skal foregå mandag.

Mvh Casper

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 13:16

Hej "Iværksætterdrøm"

Altså jeg har da set deres præsentationsside og deres spørgeskema. Det virker jo som om, at de er professionelle og i gang, men ude i felten er det ikke et firma jeg har hørt omtalt.
Nu virker det som om du måske er lidt ny omkring MLM og jeg vil da give dig et råd i den forbindelse.
Hvis du ved, at du gerne vil beskæftige dig med MLM, så gør dig overvejelser om hvilke produkter du gerne ville formidle og/eller ville understøtte dit eget behov. Du vil kunne arbejde meget mere effektivt med et firma, hvor du kan stå inde for det de ønsker at formidle nemlig.

Så hvad har du gjort dig af overvejeleser?
Hvad er det helt præcis de formidler og hvordan har du det med det?
Hvad er det du gerne vil? Vil du gerne være økonomisk uafhængig? Vil du bare være selvstændig? I så fald, så er det jo nu du bør vælge den rette vej, så overvej det nøje.

Mvh.

James
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:36
Hej Casper,

Scandi Consult har kørt en del reklamer gennem Google der bl.a. blev vist herinde, af ren nysgerrighed kiggede jeg forbi deres sider (de har flere forskellige). De skriver en masse omkring den nye smarte forretningsmulighed men det eneste jeg kunne finde frem til omkring hvad de reelt sælger af produkter er at det er indenfor ''Wellness'' branchen.

Rent intuitivt er der en masse røde lamper der lyser op hos mig.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:10
Hej Thor

Hele opsætningen af siden ser ud som om det er noget Herbalife.

Hej Iværksætterdrøm
Glæder mig til at høre din tilbagemelding

Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:22

Hej igen

Efter at have læst svarene på min debat, har jeg gået et par dage og overvejet om MLM egentlig er det jeg vil arbejde med... Jeg må nok tilstå at jeg er kommet til den konklusion at jeg ikke rigtig kan se mig i denne verden, jeg er simpelthen ikke den type som vil prøve at lokke venner og bekendte med i noget som mange har en vis mistro til, inklusiv mig selv..
Så defor vil jeg ikke møde op til mødet i morgen, mandag. Jeg vil i stedet bruge noget mere tid på at fine ud af hvad det egentlig er jeg vil, har stadig en stor tro på min egen iværksætterdrøm, men det skal nok være noget mere i retning af handel hvos man selv står fr det hele, og ikke MLM.

Tak for svarene på mit spørgsmål

Mvh Casper
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:54
Hej Casper.

Bare klø på så skal du nok finde ud af hvad du vil beskæftige dig med og hvilket slags firma du vil starte. Det behøves såmænd ikke at være en epokegørende ny idé, langt de fleste af mine successfulde venner driver ganske normale forretninger som f.eks. videreformidling af kurser eller køb/salg af varer. Man kan komme langt med godt dansk købmandsskab

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 15:09

Hej Iværksætterdrøm

Jamen det lyder da til, at du allerede har gjort dig tanker om hvad du vil og måske er MLM bare ikke den vej du skal gå. Men det er da lidt ærgeligt at du ikke deltager i morgen, for jeg ville da gerne have hørt hvordan det gik og hvad det egentlig er for et firma.
Det skader jo aldrig at snuse lidt rundt og hvis du på forhånd ved, at det ikke er noget for dig. Så kan du læne dig tilbage og tage det som en oplevelse.

I bund og grund, så drejer MLM sig jo i høj grad om handel. Det er bare ikke handel i traditionel forstand.
I stedet for at du tager varen og finder kunden. Så finder du kunder, som derefter selv trækker varen hjem.

Nu håver jeg ikke du tror, at MLM nu går ud på at skulle lokke samtlige venner og familie med til møder etc. - Det er jo faktisk mere frit for dig, hvordan du vil arbejde med din forretning. Det behøver ikke være venner og familie... det kan i grunden være hvem som helst.

Men i dine overvejelser omkring hvad du vil, så sørg endelig for at benytte dig af det yderligere forum. Der er en masse behjælpelige og dygtige mennesker på denne side og det kan være til stor hjælp for dig.

Mvh.

James
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:43

Dato: 11/24/2005 8:57:43 PM Forfatter:Iværksætterdrøm

Jeg har tilmeldt mig et forretningsmøde i et MLM firma ved navn Scandi Consult/ SC Group. Er der nogen herinde som har nogen erfaringer med dette firma, det er jo næsten umulig at finde rundt mellem alle de firmaer som findes.

Scandi Consult er en sammenslutning af Herbalife forhandlere - så min mening: spild af tid... Der findes mange andre bedre, nemmere og mere profitable MLM muligheder end Herbalife! Hvis det er penge du ønsker. Hvis du vælger at tage til mødet, håber jeg da du bliver klogere på din egen mening.

Mvh. Anton Roy
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:22

Det er korrekt det er Herbalife.

Jeg er simpelthen ved at være dødtræt af, at man ikke skriver hvad man arbejder med. Jeg ved da godt hvorfor metoden vælges. Fortæller du på siden at du arbejder med Herbalife ( eller andet for den sags skyld, jeg har intet ondt at sige om Herbalife) vil 99/100 nok fravælge muligheden allerede der. Kan du "lokke" folk med til et møde og har man nogle dygtige sælgere der, øges chancen for gevinst.

Der findes et hav af disse sider hvor du guides igennem diverse powerpoint shows og spørgeskemaer uden du aner hvad det drejer sig om. Med eneste mål at komme med til et show/præsentation.

Kom ind i kampen og spil med åbne kort, så folk selv kan tage stilling.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 16:08

Hej Anton Roy

Velkommen til først og fremmest og tak for oplysningen om, at det er Herbal Life der har denne side.
Jeg har nemlig ikke selv lige kunne gennemskue hvem der havde den.

Mvh.

James
Side 1 ud af 18 (173 indlæg)