Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Historien om en indtjeningsmulighed.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket network marketingsfirma var det du taler om?

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En simpel forklaring kunne være at man skal vælge Danmark og så er siden stadig på engelsk. 

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld_J!

Alle muligheder står selvfølgelig åbne, men jeg tror nok at det bedste er face to face. Grunden til at jeg ville prøve at annoncere er at så var jeg fri for at spørge folk. Havde det virket kunne jeg, med hånden på hjertet, have anbefale det.

Når man selv reagere på eget iniativ tror man ofte at andre også gør det (men der har jeg nok været naiv) Således vidste jeg at jeg ville gå efter hvor enkelt en indtjening kunne gøres og da jeg så LifePlus nævnt her på Amino gik jeg med forsigtig begejstring ind på www.networkmarketing.no så LifePlus (under fanen selskaber). Der efter ringede jeg til min sponsor for yderlige oplysninger. Sådan tror jeg de færreste går frem.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hpr:

Hej Keld_J!

Alle muligheder står selvfølgelig åbne, men jeg tror nok at det bedste er face to face. Grunden til at jeg ville prøve at annoncere er at så var jeg fri for at spørge folk. Havde det virket kunne jeg, med hånden på hjertet, have anbefale det.

Når man selv reagere på eget iniativ tror man ofte at andre også gør det (men der har jeg nok været naiv) Således vidste jeg at jeg ville gå efter hvor enkelt en indtjening kunne gøres og da jeg så LifePlus nævnt her på Amino gik jeg med forsigtig begejstring ind på www.networkmarketing.no så LifePlus (under fanen selskaber). Der efter ringede jeg til min sponsor for yderlige oplysninger. Sådan tror jeg de færreste går frem.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Det bedste er selvfølgelig klart face to face eller som minimum på telefon/skype. Der er så store muligheder for at misforstå via skrift, eller ganske enkelt ikke få den fulde info med.

Bare se Kelds svar, det tolkede jeg som at en af grundende til begrænset succes, var at hjemmesiden var på engelsk på sin danske site.

Dbh. Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep... Martin Skype-Smile

En af flere ...

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
En af flere

Hej Keld_J!

Ud af den bemærkning udleder jeg at du har flere kritikpunkter. Hvis det er tilfældet kunne du så tænke dig at uddybe dem?

De bedste hilsner

Hans Peter

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hpr:
Ud af den bemærkning udleder jeg at du har flere kritikpunkter. Hvis det er tilfældet kunne du så tænke dig at uddybe dem?

Spørgsmålet om hvad der præsis gik galt i din for internet marketing kan ikke målrettes til et enkelt problem. Forstået på den måde at når jeg nævner det med engelsk tekst som et problem betyder det ikke at hvis det bliver rettet så vælter det ind med medlemmer. 

Man skal se det hele igennem fra start til slut. Hvad tekst stod der i annoncen, hvem henvendte du dig til, dem du skrev mail til hvad fortalte du der og havde du nogen til en personlig samtale, og hvordan forløb dette. I hele den fase kan der gå noget galt som gør du mister personen. 

Så ja der er flere muligheder for at det kan gå galt... Uden jeg dog præsis kan sige hvorfor Jens Peter sagde nej... Det er kun Jens Peter der kan svare på. Men hvis du slet ikke får nogen til samtale ligger det i annonce tekst og hjemmeside. Husk det er ok at fejle men vigtig at lære af dem. Du lære kun af dem ved løbende at vudere om du kan gøre noget anderledes og når Jens Peter siger nej så spørg ham om hvorfor. Hvilket også er nemmere face to face end på mail hvor du tit får et standard svar...fx'' Jeg har ikke tid''

Du kan have verdens bedste firma, men hvis du fortæller det på den forkerte måde vil ingen sige ja. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Du kan have verdens bedste firma, men hvis du fortæller det på den forkerte måde vil ingen sige ja. 

Det er nu meget sjovt, jeg fik forleden en salgsmail ind af døren, med gode råd til salg - ikke en NM mail, men fra et af de "traditionelle" salgskursus firmaer. Men her taler man også om at evaluere...Hvad virker, og hvad vil du kopiere. Hvad virker ikke og vil du lære af. Hvad var så håbløst at det var spild af tid.

Der stod selvfølgelig en lang række andre gode ting, som jeg sagtens mener man kan bruge i sin NM forretning. Men jeg syntes disse 3 ting er ret gode. Man skal så vidt muligt kopiere succes'erne (som Robbins også siger i en af hans "ordsprog"), lærer af sine fejl og lærer at styre uden om de ting der er rent tidsspilde (dette kan f.eks. være hvor god man er til at lytte og lære og ikke være for stædig).

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Spørgsmålet om hvad der præsis gik galt i din for internet marketing kan ikke målrettes til et enkelt problem

Hej Keld_J!

Jo det kan: Det skal være face to face. Selvfølgelig skal man evaluere hen ad vejen. Det skal man i alle livets forhold.

 

De bedste hilsner

Hans Peter

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)