Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan deler jeg mellem 2 mac computere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet alt, jeg skal have en mappe delt, så jeg kan få filer over. Hvordan gør man, det burde da være lige til.

Har smidt filer i mappe offentlig, har gjort mappen til fælles, men jeg kan ikke se den. HJÆLP;)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv dropbox.com

Det bruger jeg til at synkronisere mellem 2 x Mac + telefon

De to første GB er gratis
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk hærdet mac bruger.. men lige netop den funktion der har jeg aldrig fået til at virke.

Men der må da være nogle derude der kan finde ud af det?

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det burde kunne lade sig at gøre. Kan da ikke være rigtig man er nødsaget til at bruge dropbox?
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke selv en løsning, men prøv at spørg inde i forummet på LivingSmart.dk

De er super flinke til at hjælpe og hvis det kan lade sig gøre, så er der helt sikkert også en derinde, der kan fortælle dig hvordan du gør. Held og lykke!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger ofte funktionen mellem min MacBook air og Mac mini. Hvis du åbner finder på din ene mac, skulle du gerne i venstre side, kunne tilgå alle mapper på din anden Mac, hvis du "trykker" på den. Du skal blot huske at aktivere deling under systeminstillinger.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)