Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af kommunen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil bruge aftaleloven er muligheden vel egentlig kun den teoretiske chance for at få de nuværende aftale erklæret ugyldigt. Her vil det enten være §§ 30, 31 eller § 33 der kan komme i spil.

Det afgørende er jo, at der formentlig ikke er nogen, som kan give en prisgaranti på en byggegrund. Nok kan diverse embedsmænd have en mening, men en pris holder jo ikke længere end til hvad politikerne vil gå med til - eller måske endda bliver tvunget med til.

Som tidligere nævnt skal du holde dine omkostninger ved at køre et civilt søgsmål mod kommunen op mod den eventuelle besparelse......

/Henrik

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft løbende kontakt med kommunen, skrev netop igår om de ikke kunne tage sagen op i byrådet har ikke modtaget svar Herom endnu.

Alt kontakt kører pt. gennem deres jurist.

Og hun siger at de er villige til at fjerne deres servitutter på grunden som det eneste. hvilket normalt koster 25000kr af få fjernet.

Det kan jeg dog ikkke rigtig bruge til noget, men ser det som om de godt ved de har dummet sig.

Så venter spændt på deres svar. Har også tilføjet borgmesteren som CC da jeg mener han burde blande sig i denne sag.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - så kører du det jo rigtigt. Rolig nu - og nyd det politiske spil. Det er kompiceret at gennemskue - men bagefter så forstår du meget bedre. Jeg har prøvet det - og bageter var det egentlig ganske lærende -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

>>Og hun siger at de er villige til at fjerne deres servitutter på grunden som det eneste. hvilket normalt koster 25000kr af få fjernet.<<

Husk at få alt på skrift - og foreslår hun ovenstående har du jo en indrømmelse på skrift og den bruger du så imod dem til at få endnu mere -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg misforstået noget?

Du har købt din byggegrund uden Moms.

Øvrige købere har købt 60.000 kr. billigere end dig, - men skal betale moms.

Hvem af jer har haft færrest penge op af lommen?

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

@ michael

Det har dem der har købt med moms, hvliket jo virker pænt dumt, grundene koster nu 60.000kr mindre incl.moms. end da jeg købte en 3 måneder før.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Har jeg misforstået noget?


Du har købt din byggegrund uden Moms.


Øvrige købere har købt 60.000 kr. billigere end dig, - men skal betale moms.


Hvem af jer har haft færrest penge op af lommen?



Argh Michael, det er malerne der står i terpentin dampe hver dag, mureren kan godt regne. Læg mærke til de kan mure i forbandt selv sidst på en god dag ... @smiiillll@

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

murer:

Grunden til de lokale advokater ikke vil tage sagen er at de også har kommunen som kunde, og man må ikke have to klienter i samme hus.

Der er jo ingen der forhindre dig i at bruge en advokat fra en anden by, i første omgang handler det jo kun om en vurdering af sagen som kan klares pr. email.  På advokatsamfundet hjemmeside kan du finde advokater med det speciale du har brug for.

Måske kunne det virke afskækkende hvis på kommunen hvis du bruger et af de store kendte advokat firmaer til at vurdere din sag. 

Mvh

Ravn

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)