Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin til d/l af whitepaper efter tilmeldig til nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Findes der et godt plugin til Wordpress, som giver brugeren adgang til at downloade filer (whitepapers, ebøger osv.) når hun har tilmeldt sig et nyhedsbrev?

Har prøvet bare at sende en link i "accept" mailen, men det giver pludselig 500+ downloads for 10 tilmeldinger... så der skal noget smartere til.

Bruger iøvrigt CampaignMonitor til nyhedsbrevet, men det behøver ikke nødvendigvis være et plugin der er integreret dertil - det ville selvfølgelig bare være lidt mere nice.

Det grundlæggende formål er selvfølgelig at skaffe lidt flere interesserede nyhedsbrevslæsere... Lead-generering...

/sfo

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke lige et plugin, men du kunne evt lave det password protected, og så skrive passwordet i din mail. Det har jeg set nogle gør, og jeg kunne forstille mig det hjalp lidt.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

sfo:

Findes der et godt plugin til Wordpress, som giver brugeren adgang til at downloade filer (whitepapers, ebøger osv.) når hun har tilmeldt sig et nyhedsbrev?

Har prøvet bare at sende en link i "accept" mailen, men det giver pludselig 500+ downloads for 10 tilmeldinger... så der skal noget smartere til.

Bruger iøvrigt CampaignMonitor til nyhedsbrevet, men det behøver ikke nødvendigvis være et plugin der er integreret dertil - det ville selvfølgelig bare være lidt mere nice.

Det grundlæggende formål er selvfølgelig at skaffe lidt flere interesserede nyhedsbrevslæsere... Lead-generering...

Det er måske nok en Rolls-Royce til formålet, men betalings-plugin-et Wishlist Member til Wordpress kan alt det der plus ulroligt meget mere. Og der er god support!

http://member.wishlistproducts.com/

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)