Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. indkøb af IT udstyr og angivelese på selvangivelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et enkeltmands firma, hvor jeg d. 20 december 2010 indkøbte en pc, til brug i firmaet. Den pc bruger jeg hele tiden, da jeg for det mste er på farten og hele tiden skal kunne være online.

Hvordan skal jeg angive dette på min selvangivelse? Hvilken rubrik? - Hvis jeg skal betale multimedie afgift, så er det vel kun fra den måned man modtager pc'en?

Mvh.

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, om der er en rubrik for multimedieafgift - eller om den blot skal bogføres ind i regnskabet som en kredit på multimedieafgiften og debet på en konto for privat forbrug i egenkapitalgruppen (hvis enkeltmandsvirksomhed)

Husk at du, hvis du bor sammen med en firmatelefon; Mobil eller fastnet - eller bare har adgang til en internetforbindelse, som dit firma betaler for, så skal der betales multimedieafgift. Det begrænser sig ikke til en bærbar pc. Men beløbet er det samme uanset om du har alle eller kun en enkelt af elementerne under multimedieafgiften til rådighed; 3.000 dkk årligt, som selvfølgelig kun skal afregnes for perioden, elementet/-erne har været til rådighed

/Smile Hanne

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)