Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkkatalog

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

På trods af at mange har dødsdømt dem, så er der fortsat muligt at lave linkkataloger, hvor der er rigtig god linkværdi i.

Har lige fået PageRank 4 på dette forholdsvis nye linkkatalog:

http://hestekatalog.dk/

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! 

Og hvis der er et eneste linkkatalog som får lov at overleve heksejagten så bliver det sikkert også et emnespecifikt katalog i høj kvalitet osv.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup

Jeg tror du har ret, en af vejene frem er: alt om noget - frem for noget om alt!


Riisager

Statistik er jo dejlig taknemmelig - den procentmæssig stigning på 30% fra 1,064285714 til 1,37037037 er trods alt sket i den forholdsmæssige ubetydelige del!

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt - men hér er også tale om et linkkatalog som har et tema og ikke et generelt linkkatalog. Dvs. det kan have en værdi for brugerne, som interesserer sig for det emne kataloget omhandler.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg gad godt vide hvad dit katalogs trustrank ligger på.

Nu er det jo selvfølgelig ikke for at sable trådstarters indlæg at jeg skriver ovenstående, men mest af alt fordi det irreterer mig grænseløst med alt den snak om Pagerank. Når trustrank er så meget vigtigere, for at få gode placeringer.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige tråden, er også i tvivl om værdien af linkkatalogerne generelt og specifikt. I linkbuildingsammenhæng.

Er helt enig i at PR er ligegyldig, jeg er lige faldet i PR og gået frem på søgeordsplaceringerne !

Ved forrige PR opdatering steg min PR og jeg faldt på søgeordsplaceringerne !

Hvordan opgøres en trustværdi ?

De bedste hilsener

Finn

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:
Hvordan opgøres en trustværdi ?

Læs Outsmarting google!.

Men hele konceptet i trustrank er ihvertfald Iflg. denne bog at jo Større inbound/outbound links ratioen er jo bedre er linket, og desuden hvis en side nogensinde har solgt links til andre så glem det, det er ikke det værd.

men her kan du også læse meget mere om trustrank

men jeg tror faktisk at det er muligt at få en ekstrem høj trustrank uden et eneste dofollow backlink.

Hvordan spørger du helt sikkert, jo tillad mig at forklare.

For det første skal du have en massiv facebook tilstedeværelse. (vi snakker 6 nuller på dine likes)

For det andet skal du have en massiv twitter tilstedeværelse gerne med 6 nuller på dit antal af followers.

og for det tredje så skal du helt sikkert i fremtiden have en masse klik på google+1.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Hmm jeg gad godt vide hvad dit katalogs trustrank ligger på.

Nu er det jo selvfølgelig ikke for at sable trådstarters indlæg at jeg skriver ovenstående, men mest af alt fordi det irreterer mig grænseløst med alt den snak om Pagerank. Når trustrank er så meget vigtigere, for at få gode placeringer.

Prøv at foretage en relevant søgning på en af de senest tilføjede sider

http://www.hestekatalog.dk/latest.php

og prøv så igen om nogle uger - vi lader resultatet tale for sig selvBig Smile

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)