Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR 0 til PR 3 men er ikke rykket i mine søgeord - Hvorfor ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side er gået fra 0 PR til 3 PR, men jeg er ikke rykket markant det sidste stykke tid med mine søgeord, jeg er på side 11 med ordet legetøj, og børnetøj er jeg slet ikke til at finde på.
Men hvad skal jeg gøre mere for at komme på første side med ordet legetøj og børnetøj ?

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bellamodebørn:

Men hvad skal jeg gøre mere for at komme på første side med ordet legetøj og børnetøj ?

Lad være med at stirre dig blind på ligegyldig pagerank, og komme i gang med at skabe indhold og inlinks! Et link i din signatur her på Amino.dk kunne jo være en (lille og meget spæd) start.

/JG

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google deres ranking af sider løbende, mens den synlige Pagerank opdateres 3-4 gange om året. Det er to ting som køre uafhængigt af hinanden.

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret hurtigt, men hvordan laver jeg den signatur på amino ?

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det ses meget tydeligt med min side at de først har opdateret nu.

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget sjovt noget med det der pagerank vi alle kan se i Google Toolbar, man kan ikke rigtig bruge det til en pind, men alligevel tror folk at det har noget at sige i forhold til ranking på Google. Et godt eksempel på at det intet har med Ranking at gøre er siden sexkanin som blandt andet sælger dildo'er etc. De er gået ned i PageRank, alt imens de er steget over 20% i synligheden på Google gennem de sidste 2 måneder. Så det har ikke rigtig noget at sige.

Så lad endelig være med at se så meget på pageRank, og gør i stedet det der er vigtigt for en hjemmesides synlighed på nettet.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

lave mere tekst om legetøj og bønetøj på siden jvor den interne links struktur siger hvilken ord du skal satse vis ikke gør det korrekt får man ikke det udbytte ud ad siden som ønsker ny ting kan tit betyder ned ad et stykke tid da google siden an , men normalt stiger den endnu mere igen efterfølgende

h1 og h2 h3 er også gode til at gøre siden overskuelige og hjælper også google den elsker overskuelig sider med gode overskrifter om sit emme.

lidt tips gav jeg også i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

husk motivation til videre formidle sit budskab bedre end de andre er dit hoved mål , du vinder til sidste for din siden har meste viden , det kræver dog du har en del viden om dit emme og ved en lille del omkring SEO

ligesom prøve ligesom mig at lave en lang guide om dit produkt mit er f.eks mandestrip led og tænk hvad gør dit produkt bedste både hvordan behandler det kan tåle vand kulde , hvilken sjove lege lige vildt meget ud lige som mig 1000 vis gode ideer det giver 1000 gange mere ord der kan læse af bruger og google husk selvfølgelige kun indhold der giver bruger en bedre oplevelse af din hjemmeside

giv den vildt som iværksættere du er en vinder

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar, jeg vil gå i krig med alt dette. Der er ok langt vej, men hvem siger det er umuligt, så vi ses på første side på google.

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor tjekker du din pagerank? G toolbar?
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet er umuligt ;) vejen kræver bare hårdt arbejde, men sådan er det jo med så meget. En ting du dog skal huske er at bare fordi du opnår en side 1 placering, betyder ikke du har den i morgen. Med det mener jeg at du ikke skal stoppe med at arbejde bare fordi du nu har opnået en god placering, for konkurrenterne stopper sikkert ikke, eller sådan skal du tænke i hvert fald :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)